Laguna 3 radion häiriö kun kytkee takalasin lämmittimen

Singha

Jäsen
Onko joku törmännyt vastaavaan vikaan, kun laittaa takalasinlämmittimen päälle, radiosta kuuluu vaan suhinaa?

makejol

Nuorempi jäsen
Vs: Laguna 3 radion häiriö kun kytkee takalasin lämmittimen

mulla sama ilmiö mutta laguna 2:ssa. jos on hyvät kentät niin silloin ei haittaa mutta heikossa kentässä radiosta kuuluu vain suhinaa :o.olisko mulla lämmitin niin lähellä antennia niin sillä tekee tuon.on tosin orginaali radio että jos vaihtas herkemmän niin vois auttaa tai sitten ei :D

Timppa71

Jäsen

Radion antenni on samassa kuin takalasin lämmittimen vastusjohtimet. Joku tai jotkut takalasin lämmittimen vastuksista on poikki (esim. raaputettu poikki, koira kynsinyt lasia :), tms.) ja lämmittimen kytkemisen jälkeen jännite menee väärään paikkaa ja sotkee radion signaalin.

bugenhagen

Jäsen

Timppa71 sanoi:
Radion antenni on samassa kuin takalasin lämmittimen vastusjohtimet. Joku tai jotkut takalasin lämmittimen vastuksista on poikki (esim. raaputettu poikki, koira kynsinyt lasia :), tms.) ja lämmittimen kytkemisen jälkeen jännite menee väärään paikkaa ja sotkee radion signaalin.
Lagu 3:ssa on antenni katolla, kakkosessa takasivulasissa ;D anakin omissa farkuissa oli ;)

Timppa71

Jäsen

Totta tuokin, mutta Laguna II sedanissa radion antenni on samassa (taka)lasissa kuin ikkunanlämmitin. Siinä ainakin "rikottu" takalasinlämmitin sotkee radion juuri kuvatulla tavalla

Singha

Jäsen

Minun autossa ei ole erillistä antennia, takalasin lämmittimen kaikki viivat tuntuu toimivan. Toinen peilinlämmitin on rikki, voisikohan tuo aiheuttaa häiriön?

keijokos

Aktiivinen jäsen

Lagu 3 5 ovisessa lasissa ja farkussa katolla

Ylös Bottom