Laguna 2004 Break takaluukun sähköt mykkänä ja muuta (moderoitu)

oskar

Nuorempi jäsen
Terve,
Minun renu 1,5 dci farkku 2004.Duunailen rekkarin valoa,oli hapettuneet lampunpitimet,etsin vikaa liittimistä.lamput ok, mutta ei tu virtaa/tai maatakaan,eikä takaluukun lukkokaan pelaa.
kakka homma,kun ei ole avainmalli.saan auki siitä pikku valk,nippelistä, miksi niin pieni.
Isompi moka on parkkien sulake kätkettu konehuoneeseen,voi tanan kele,joku kertoi nosta kansi
siitä missä salaman kuva mulla 2;torkilla kansi, loppuosa ei nouse ylös on pultilla/ muovitapilla sisälokkarissa kiinni,ei nouse.sain sulakkeen vaihdettua kulmakärkipihdeillä,siis sulakkeen!??
nyt täytyy syventyä josko johto ois poikki,ei helppoa sekään tekijät tietää.

Edit: irroitin tämän viestin ja siihen liittyneen vastauksen omaksi ketjukseen. Laguna00

Renaultisti

Aktiivinen jäsen
Vs: Vs: Kadonnut Radion koodi ja koodin purku-ohjelma.

oskar sanoi:
Terve,
Minun renu 1,5 dci farkku 2004.Duunailen rekkarin valoa,oli hapettuneet lampunpitimet,etsin vikaa liittimistä.lamput ok, mutta ei tu virtaa/tai maatakaan,eikä takaluukun lukkokaan pelaa.
kakka homma,kun ei ole avainmalli.saan auki siitä pikku valk,nippelistä, miksi niin pieni.
Isompi moka on parkkien sulake kätkettu konehuoneeseen,voi tanan kele,joku kertoi nosta kansi
siitä missä salaman kuva mulla 2;torkilla kansi, loppuosa ei nouse ylös on pultilla/ muovitapilla sisälokkarissa kiinni,ei nouse.sain sulakkeen vaihdettua kulmakärkipihdeillä,siis sulakkeen!??
nyt täytyy syventyä josko johto ois poikki,ei helppoa sekään tekijät tietää.

Taisi tulla väärään aiheeseen tämä teksti. Radion koodeja tämän otsikon alla selvitellään.

Mutta joo, takaluukun sähköongelmiin syy löytyy yleensä sen auton korin ja takaluukun välissä olevan haitarikumin sisältä.

Ylös Bottom