Laguna 2 takapään poikittaistanko, mikä oikeasti nimeltään ja saako tarvikkeena?

jykaD5

Jäsen
Viestejä
109
Moi, pojan autosta (Laguna 2 LB, 1.8 ja vm-02) on hapertunut katki kuvan mukainen, takapään puslasta puslaan kulkeva poikittaistanko.
Poikittaitangossa on kiinni jarruputket. Suurta merkitystä ei tangolla tunnu ajoon olevan.
Mutta mikähän tuon poikittaistangon oikea nimi on ja saakohan tarvikkeena, en löytänyt sitä esim. Motonetin tai muista nettikauppojen varaosasivuilta. Jos joku tunnistaa osan, voisiko laittaa linkin varaosaan...kiitän etukäteen.
 

Liitteet

  • 20170417_144311.jpg
    20170417_144311.jpg
    53 KB · Katsottu: 113
Viestejä
236
Vs: Laguna 2 takapään poikittaistanko, mikä oikeasti nimeltään ja saako tarvikkeena?

Oli katsastuksessa hylkäysperuste, en löytänyt silloin ainakaan muualta Jyväskylässä kuin Hämikselta hinta taisi olla yhdeksänkympinluokkaa (hyvä metrihinta putkelle)
 

jykaD5

Jäsen
Viestejä
109
Vs: Laguna 2 takapään poikittaistanko, mikä oikeasti nimeltään ja saako tarvikkeena?

jykaD5 sanoi:
Moi, pojan autosta (Laguna 2 LB, 1.8 ja vm-02) on hapertunut katki kuvan mukainen, takapään puslasta puslaan kulkeva poikittaistanko.
Poikittaitangossa on kiinni jarruputket. Suurta merkitystä ei tangolla tunnu ajoon olevan.
Mutta mikähän tuon poikittaistangon oikea nimi on ja saakohan tarvikkeena, en löytänyt sitä esim. Motonetin tai muista nettikauppojen varaosasivuilta. Jos joku tunnistaa osan, voisiko laittaa linkin varaosaan...kiitän etukäteen.
Vastaan itselleni.
Renaultin maahantuojan mukaan osaa ei ole enää saatavissa, osan nro 8200590193. Saman vastauksen sain myös eräältä Suomen suurimmalta tarvikeosien maahantuojalta. Googlettamalla ko. osan nrolla selviää että osaa ei juuri ole enää missään päin maailmaa saatavilla, Englannissa olisi saatavilla noin satkulla. Teen huomenna suorasta putkesta, mittauksen mukaan on 20 mm vakioputkea ja helpohko tehdä.
 

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen
Viestejä
3 121
Vs: Laguna 2 takapään poikittaistanko, mikä oikeasti nimeltään ja saako tarvikkeena?

Ennen haukuttiin maahantuojaa,jos ei osaa enää saanutkaan,mutta näyttää siltä että Renaulteista on tullut kertakäyttöauto jos tehdaskaan ei toimita osia 10-12 vuotta vanhoihin autoihin.
 
Ylös Bottom