Laguna 2, irtonainen johto alustassa

Larsanjus

Jäsen
Tuossa renkaita vaihtaessa pisti silmään issallaan roikkuva 2-napainen johto auton alla. Selkeästi on revenny irti jostain, mutten onnistunut löytämään sille paikkaa. Johto kulkee kohti auton keulaa vasemmalla puolella, jarruputken kanssa samassa ryppäässä. Toinen pää menee vasemman takarenkaan vieressä majailevaan laatikkoon, johon tulee myös toinen johto jostain.
Olin lukevinani, että johtosarjan tarrassa olisi lukenut "control de friccion" eli ilmeisesti jotain luistonestoon liittyvää. Onko tuossa autossa joku sellainenkin?
Mihin tämän piuhan kuuluisi mennä?

Autona Laguna farmari -01 1.8 bensa koneella.

joker-1979

Aktiivinen jäsen
Vs: Laguna 2, irtonainen johto alustassa

Ei välttämättä kuulu mihinkään sun autossa. Valmistajaat tekevät kokonaisia johtosarjoja jossa valmiudet kaikkiin lisävarusteisiin, ettei tarvitse montaa eri sarjaa tehdä.

Mm. koelaudan sisällä on myös paljon irtonaisia liittimiä, kuten myös auton kaulassa. Karvalakkimalleissa kun ei ole käyttöä.. ;D

Larsanjus

Jäsen

Juu, ei välttämättä mihinkään kuulukaan, mutta mihin tuo johto normaalisti menee?
Nyt on selkeästi repeytynyt poikki, ja raahaa maata. Kuparipinnat oli kuitenkin ihan kirkkaat, eli tuore riuhtasu kyseessä..

kimbe

Tunnettu jäsen

Joker-1979 sanoi:
Ei välttämättä kuulu mihinkään sun autossa. Valmistajaat tekevät kokonaisia johtosarjoja jossa valmiudet kaikkiin lisävarusteisiin, ettei tarvitse montaa eri sarjaa tehdä.

Mm. koelaudan sisällä on myös paljon irtonaisia liittimiä, kuten myös auton kaulassa. Karvalakkimalleissa kun ei ole käyttöä.. ;D

No eipä näytä kuuluvan ainakaan renun politiikkaan viljellä noita ylimääräisiä piuhoja. Olisin tuohon perheen cliottimeen laittanut ulkolämpömittarin anturin, kun joku pösilö on autoa uutena tilatessaan sen muutaman kympin säästänyt ja jättänyt sen ulkolämpömittarin lisävarustelistalta ruksimatta. Vaan eipä ollut oven johtosarjassa tarvittavia piuhoja anturia varten, ja oven ja rungon välisessä liittimessäkin ne tarvittavat nastat oli tyhjänä. Jäi sitten laittamatta.

jaho

Aktiivinen jäsen

kimbe sanoi:
Joker-1979 sanoi:

No eipä näytä kuuluvan ainakaan renun politiikkaan viljellä noita ylimääräisiä piuhoja. Olisin tuohon perheen cliottimeen laittanut ulkolämpömittarin anturin, kun joku pösilö on autoa uutena tilatessaan sen muutaman kympin säästänyt ja jättänyt sen ulkolämpömittarin lisävarustelistalta ruksimatta. Vaan eipä ollut oven johtosarjassa tarvittavia piuhoja anturia varten, ja oven ja rungon välisessä liittimessäkin ne tarvittavat nastat oli tyhjänä. Jäi sitten laittamatta.

Kyllä noita ylimääräisiä johtoja aika reippaasti autossa on varsinkin laguna 2 olen huomannut olevan tähän mennessä kaikki tarvittavat johdot. Mitä tuohon pösilöön tule sitä saat katsella peilistä. Olisit ostanut auton niillä varusteilla mitä haluat niin ei olisi tuota ongelmaa.

kimbe

Tunnettu jäsen

jaho sanoi:
Mitä tuohon pösilöön tule sitä saat katsella peilistä. Olisit ostanut auton niillä varusteilla mitä haluat niin ei olisi tuota ongelmaa.

Just, just. Ei ole tapana yleensä näistä provosoitua, mutta ennen kuin alkaa aiheesta vittuilemaan, niin kannattaisi jättää se omien helvetin fiksujen johtopäätösten ja oletusten tekeminen vähän vähemmälle.

jaho

Aktiivinen jäsen

kimbe sanoi:
jaho sanoi:
Mitä tuohon pösilöön tule sitä saat katsella peilistä. Olisit ostanut auton niillä varusteilla mitä haluat niin ei olisi tuota ongelmaa.

Just, just. Ei ole tapana yleensä näistä provosoitua, mutta ennen kuin alkaa aiheesta vittuilemaan, niin kannattaisi jättää se omien helvetin fiksujen johtopäätösten ja oletusten tekeminen vähän vähemmälle.
;D ;D ;D ;D ;D Auts osui arkaan paikkaan.

Kannattaa kyllä itse kunkin miettiä mitä tänne kirjoittaa. Ties kenen vanhalla autolla juuri itse ajelet.

kimbe

Tunnettu jäsen

jaho sanoi:
kimbe sanoi:
jaho sanoi:

;D ;D ;D ;D ;D Auts osui arkaan paikkaan.

Kannattaa kyllä itse kunkin miettiä mitä tänne kirjoittaa. Ties kenen vanhalla autolla juuri itse ajelet.

Ei sen kummemmin arkaan paikkaan osunut, mutta kun peiliin kehottelet katsomaan, niin kerropa mistä kaikessa viisaudessasi päättelit, että minä olen ostanut kyseisen auton, tai että minä sillä ajelen?

Kyllä minä tiedän tasan tarkkaan kenen vanhalla autolla ajelen, mutta miten se liittyy tähän johtosarja-asiaan?

jyha

Aktiivinen jäsen

Oletko sinä Kimbe antanu vaimon itsenäisesti hankkia perheeseen kakkosauton? Taas kannattaa katsoa peiliin! ;)

kimbe

Tunnettu jäsen

jyha sanoi:
Oletko sinä Kimbe antanu vaimon itsenäisesti hankkia perheeseen kakkosauton? Taas kannattaa katsoa peiliin! ;)

Joo, siinä tapauksessa olisikin syytä katsoa, eikä tapahdu meidän perheessä :D.

Mutta toisinaan sitä omaisuutta siirtyy haltijalta toiselle, ilman että sitä itse ostaa tai että sen hankintaan on itse ollut vaikuttamassa. Yksi avainsana olkoon vaikka perintökaari. Mutta tämä tästä. Lähti muutama viesti sitten sen verran sivuraiteelle tämä keskustelu, että ei kiinnosta enää jatkaa siihen suuntaan. Jatkukoon siis enemmän alkuperäisen aiheen mukaisena.

Ylös Bottom