laguna 2 häiriövalo

baikal89

Nuorempi jäsen
apua kaivattas ongelmaan elikkäs laguna 2 -03 syttyy ajossa palamaan toi "sydänkäyrä"merkkivalo ja autohan alkaa elää omaa elämäänsä kierrokset humpaa ylösalas eikä reakoi kaasuun ennen kuin sammuttaa ja käynnistää uudelleen,elikkäs mistä alkas ettimään vikaa mitä kaikkia ton merkkivalon taakse kytketty. En tiedä liittyykö asiaan mitenkään mutta ennen öljynvaihtoa teki samaa,vaihdon jälkeen ongelma hävis noin 3tkm ajaksi ja taas alko oireileen,käytetty piuhassa ei vikakoodeja!!

Vs: laguna 2 häiriövalo

Minulla teki samaa jokin aika sitten ja vika oli niinkin yksinkertainen kuin vasemman puolen palanut jarruvalo polttimo. En väitä, että se aina sama kaikissa Lagunoissa, mutta sillä korjaantui minun kulkineeni.

baikal89

Nuorempi jäsen

vanha rellumies sanoi:
Minulla teki samaa jokin aika sitten ja vika oli niinkin yksinkertainen kuin vasemman puolen palanut jarruvalo polttimo. En väitä, että se aina sama kaikissa Lagunoissa, mutta sillä korjaantui minun kulkineeni.
molempien puolien sekä lisäjarrunvalon polttimot ehjät mut pitääpä tarkastaa kun seuraavan kerran merkkivalo syttyy et oisko kosketushäiriö :-\

keijokos

Aktiivinen jäsen

Tulisi lähinnä mieleen kaasuläppäkotelo, kaasupoljin tai todennäköisemmin näiden johtoliitokset, lähtisin liittimistä.

Renumään

Aktiivinen jäsen

baikal89 sanoi:
käytetty piuhassa ei vikakoodeja!!

Kyllä pitäisi jättää vikakoodin muistiin, jos kerran valokin syttyy. Riippuu toki testeristä..

"keijokos" tuossa jo mainitsikin potentiaalisia vikapaikkoja. Vikakoodit helpottais arvailua. ;)

baikal89

Nuorempi jäsen

incertain sanoi:
Komppaan edellistä, varsinkin kaasuläpän liitintä.
jos valo syttyy voiko liittimen irrottaa auton käydessä ja sammuuko valo jos vika liittimessä vai täytyykö auto sammuttaa ja käynnistää uudelleen??testattu paikallisella VIANORILLA renun omalla ohjelmalla ei vikakoodeja!!

incertain

Jäsen

Kyllä noi kaasuläpän ja polkimen sekä ecu:n piuhojen katkokset jättää vikakoodin muistiin mikä näkyy clip:llä. Pura se kaasuläppäkotelon liitin ja paina ohkasella ruuvarilla niitä liuskoja varovasti kiinni päin että ottas paremmin kontaktia. Mulla loppu humppaus tällä konstilla.

Ylös Bottom