Laguna 2 airbagvalo

karjalohja

Nuorempi jäsen
Mitäköhän tuolle osaisi tehdä kun toisinaan palaa airbag/service valo. Välilä menee päiviä ettei ehkä kuin vilahda valot ja toisinaan vain välillä lähtee pois. Koitin johtoja heilutella ja crc sulakepesään mikä kyl näytti hyvältä. Oisko jotain vinkkejä missä nuo kriittiset osat on tai muuta neuvoa. Kohta ois katsastus edessä ja eiköhän se just silloin ala palamaan :-[

skara

Aktiivinen jäsen
Vs: Laguna 2 airbagvalo

Juu arvon raati vois kertoa, mulla nimittäin sama vaiva. Sinänsä jännää että se liittyy nilkan oikasuun, aina ku kiihottaa ja itteensä viihyttää niin ne syttyy. Viimekatsastuksessa tais mennä ihan tuurilla läpi, tai sit akalla oli riittävän avonainen kaula-aukko :D

karjalohja

Nuorempi jäsen

Kiva et on kohtalotovereita ::)
Ainut halpa jippo mitä oon keksiny on ottaa airbag sulake pois niin lähtee servicevalo pois ja sit vaan bagin valo irti

Renaultisti

Aktiivinen jäsen

Oletteko avanneet etupenkkien alta liittimet? Usein se auttaa kun avaa ja käsittelee jollain kontaktispraylla ne sivuturvatyynyjen ja vyöpaukkujen liitokset sieltä. Akku on hyvä kytkeä irti kun niitä kynii.

Renumään

Aktiivinen jäsen

Miten olisi vikakoodien luku aluksi, niin ei tartte turhaan tehdä duunia ja mahdollisesti lisää vikoja availemalla liittimiä turhaan..?

Renaultisti

Aktiivinen jäsen

No tuo on helppo ja nopea toimenpide kokeilla jos auttaisi eikä maksa mitään. Myös liittimet itse paukuista voi tarkistaa että onko kunnolla kiinni. Sen jälkeen kannattaa viedä toki koodinlukuun jos ei auta. Edellämainittuja toimenpiteitä ne korjaamollakin tekee, lisäksi ohittavat koko liittimet tarvittaessa. Mutta noita nyt pystyy kotioloissakin tekemään ja jos ei pysty niin sitten heti korjaamolle.

Ylös Bottom