rellunpippana
Aktiivinen jäsen
- Viestejä
- 1 842
Tuntuis, että kohtapuoliin sais vaihtaa takaiskarit tuohon Lagunaan vm -94 2,0 RT. Mitä merkkiä suosittelette? Kaasut vai neste? Onko nuo Kai Knuutilan LIPit olleet hyviä? Ainakin halpoja ne on. 19:een ostin viime kesänä Gabrielit, enkä ihan viimeisen päälle tyytyväinen ole - tuli aika kova takapää autoon.