Laguna 1:n iskarit

rellunpippana

Aktiivinen jäsen
Viestejä
1 842
Tuntuis, että kohtapuoliin sais vaihtaa takaiskarit tuohon Lagunaan vm -94 2,0 RT. Mitä merkkiä suosittelette? Kaasut vai neste? Onko nuo Kai Knuutilan LIPit olleet hyviä? Ainakin halpoja ne on. 19:een ostin viime kesänä Gabrielit, enkä ihan viimeisen päälle tyytyväinen ole - tuli aika kova takapää autoon.
 

rellunpippana

Aktiivinen jäsen
Viestejä
1 842
Vs: Laguna 1:n iskarit

Kysäisinpä Mobilasta ihan alkuperäisiä: Yllätys - tingitty hinta 58 € / kpl. Eli suunnilleen samaa luokkaa Motonetin kanssa, eikä postikuluja.
Taidanpa pitkästä aikaa päätyä orggisosiin. :)
 
Ylös Bottom