Tuli vaihdettua Vectra pitkän yhteiselon jälkeen sitten Lagunaa 
Toistaiseksi en ole katunut.
Kysymys kuuluukin että onko jollain tietoa/kokemusta Lagunaan asennutuista alustasarjoista? Mikä olisi toimiva?
Mikä on sopiva madallus? Itsellä maksimi 40 mm mitä madaltaisin.
Mun autossa etupää näyttäisi olevan hieman korkeammalla suhteessa takapäähän. Vaikuttaisi siltä että ainakin farmareissa tuo on enemmän sääntö kuin poikkeus. Onko näin?
Madaltaako alustasarja (riippuu tietenkin sarjasta) tasaisesti edestä ja takaa?
Kivirekeä en autosta haluaisi tehdä.
Kiitos etukäteen
Toistaiseksi en ole katunut.
Kysymys kuuluukin että onko jollain tietoa/kokemusta Lagunaan asennutuista alustasarjoista? Mikä olisi toimiva?
Mikä on sopiva madallus? Itsellä maksimi 40 mm mitä madaltaisin.
Mun autossa etupää näyttäisi olevan hieman korkeammalla suhteessa takapäähän. Vaikuttaisi siltä että ainakin farmareissa tuo on enemmän sääntö kuin poikkeus. Onko näin?
Madaltaako alustasarja (riippuu tietenkin sarjasta) tasaisesti edestä ja takaa?
Kivirekeä en autosta haluaisi tehdä.
Kiitos etukäteen