Laguna -02 sisävalon toiminta?

Arsca

Jäsen
Mitenkähän tuon sisävalon toiminta oikeen pitäisi mennä :-\

Minulla on nyt sellainen tilanne että jos auto on käynnissä ja avaat oven ja suljet sen niin sisävalot jää palamaan, eivätkä sammu edes viiveen mentyä. Sisävalot sammuvat jos menet autoon sisälle, suljet ovet ja käynnistät. Mutta tosiaan heti kun auto on käynnissä niin sitten jää päälle.

Auto ollut minulla viikon, onko vika viivereleessä vai ominaisuus? vai meneekö takuuhuoltoon.

A

Arsca

Jäsen
Vs: Laguna -02 sisävalon toiminta?

Käytin autoa huollossa koska tuli isomman luokan ongelma eli auto ei startannut, no ongelma olikin pieni eli akku oli ihan sökö eikä ottanut virtaa vastaan enään. Samalla mittailivat ja tutkivat tuota sisävalo ongelmaa.
Sanoivat että joku elektroniikan ohjausyksikkö pitäisi vaihtaa ja sen hinta olisi 700€+työt. No, en ruvennut sitä sitten köyhänä poikana siinä vaihdattamaan, vaan on opittava elämään sen kanssa että auto pitää käynnistää vasta kun ovet on kiinni.

Mietin vain että mitenkähän tuo osa kävisi jos purkaamosta löytyisi sopiva osa? eli onko tuossa ohjausyksikössä jotain ajonesto juttuja ym. avaintentunnistusjuttuja. Kun kyselin sen osan numeroa rupesi huoltomies siinä sönkkäämään että purkaamo tavara ei käy että se pitää koodata joka autolle oma.

Mitä muuten olette mieltä. Auto on ollut mulla nyt kuukauden ja ostin sen automyyntiliikkeestä, meneekö tuollainen myyjän piikkiin?

Tero

Theros

Aktiivinen jäsen
Vs: Laguna -02 sisävalon toiminta?

Arsca sanoi:
Mitä muuten olette mieltä. Auto on ollut mulla nyt kuukauden ja ostin sen automyyntiliikkeestä, meneekö tuollainen myyjän piikkiin?

Tero

Menee...otat vaan yhteyttä ja kerrot asiasta.

Ylös Bottom