Lämppärin jatkuva käyttö vs raja 2h?

zeikki90

Kyllä se kuumaliimalla pysyy
Terve, eli kysymys kuuluukin kannattaako/Suositteletko käyttämään lämppäriä jatkuvasti päällä taikka vain tuon ajastimen antaman 2h? tolpassa mun puolella on jatkuva virta ja naapurin taas 2h jota nyt olen naapurin puolta käyttänyt. Vanhassa taloyhtiössä oli jatkuva virta koko ajan eikä se juurikaan haitannut ex scenikkiä millään, mutta voiko mahdollista jos käyttää jatkuvalla että a,vastus menee b,jäähdytinneste huononee? googlettamalla oli ristiriitaisia juttuja jotkut sanovat että ottanut defalle yhteyttä ja kertovat että ei haittaa mitään jos suoraan ajosta laittaa tolppaan kiinni ja antaa olla koko päivän suunilleen?

HiTec

Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Lämppärin jatkuva käyttö vs raja 2h?

Miksi ihmeessä lämmittää harakoita? Teillä on taloyhtiössä liian pieni sähkolasku vai miksi? Eikä tuo sille auton lämppärillekään kyllä hyvää tee, sillä vastuksellakin kun on omat käyttötuntinsa, kalkkeutuu vesitilassa jne. Toki valmistaja sanoo että OK, sillä sehän vain on heille lisää myyntiä, mutta kyllä tuo 2h on ihan riittävä, auto sen enempää siitä lämpiä vaikka olisi 12h sähköissä 8)

zeikki90

Mun puolen ajastin rikki ja se menee jatkuvasti rikki joten laitoin siihen tapin että pysyy jatkuvalla en jaksa enää tapella prkl sen kanssa :D noo saanhan mä naapurin puolen pistoketta käyttää kun ei sitä käytä ollenkaan, oli vain hyvä kysyy kiitos vastauksesta :)

HiTec

Eipä turhia höttyillä :)

Mahtuisiko sinne tolppaan esim. tuollainen kauko-ohjain? Saat sen päälle/pois kun haluat, kellosta viis ;D

http://www.clasohlson.com/fi/Kaukokytkinsarja-ulkok%C3%A4ytt%C3%B6%C3%B6n-Nexa/36-4606

zeikki90

Ui Helkkari kun hyvä! tollanen pitää hankkia! :) katsotaan mitoilla mahtuuko kiitos paljon 8) 8)

VAIMOLLARENU

Jäsen

Vaimolla kake (12,9€) ja itsellä ajastin (5€) ja hyvin pelittävät. Erona se että minä lähden yleensä samoihin aikoihin mutta vaimo kun huvittaa! 8)
Lämmittää ei kannata turhaan jos voi ajastaa koska "turha" lämmitys vanhentaa nesteitä, kait? ???

T_White

Aktiivinen jäsen

Ite käytänyt tällaista tolpassa kun jatkuva virta siinä.

Hinta huimat 3e. :D

http://www.agrimarket.fi/Liitetiedostot/Upload/IT20768083_AJASTIN_ULKOK%C3%84YTT%C3%96_NELI%C3%96_IP44_60_702%C2%A0_7022_%C2%A0_1.JPG

T_White

Aktiivinen jäsen

VAIMOLLARENU sanoi:
Minä ostan vain PRIIMAA! ;)
Siinäpä sitä jos haluaa köhiä, hahaaaa ;)

http://www.cigarettespedia.com/images/9/96/Priima_filtrita_sigaretid_s_20_b_austria_ukraine_estonia.jpg

zeikki90

Haha :) no joo onhan tuo halpakin :) tuo ainakin mahtuisi tuohon tolppaan, huolto yhtiö ravasi siinä koko ajan korjaamassa ja päätin että annetaan olla kun jo 10 kerta, ja nyt ne keljut kävi pöllimässä mun lämppärin piuhan tolpasta, vaikka päät ovat olleet hyvässä suojassa kopan sisällä ettei lapset pääse työntämään suuhun ja saa sähköiskua, edellinen huoltomies sano että niitä ei saa roikottaa maassa juuri sähkövaaran takia mutta laita se pää sinne sisälle niikuin nyt tein, huoh sain soitettua vihaisen puhelun sinne ja pahoitteli että päivystävä on käynyt irroittamassa sen, syyn haluan tietää ei nyt prkl talohallinnon puheenjohtajan piuhoihin kosketa kun oikein laitettu ;D kun taas muiden naapureiden piuhoihin ei ole koskettu lainkaan. mutta joo lueskelin että jos pitää jatkuvasti tolpassa niin neste menettää jotakin ominaisuuksia ja elementti kärsii.

harriveikko

Aktiivinen jäsen

Kyl se on taivaan tosi,ettei siinä nesteet mitään kärsi,mutta sähkölasku kyllä nousee.Kannattaa kellottaa sen takia.

Ylös Bottom