Kuvia 19. Scandinavian Renault Meeting Skive, Tanska 3-5.7

(d)ice

Jäsen
Viestejä
37
Tässä olisi muutama kuva viime viikonlopun pohjoismaisesta kokoontumisesta Skivessä. Paikka oli sama kuin neljä vuotta sitten ja sääkin suosi ihan yhtä hyvin kuin edelliskerrallakin (siis oikastaan liiankin hyvin) 8) Pientä väkikatoa oli havaittavissa, esim. ruotsalaiset ja hollantilaiset loistivat melkein kokonaan poissaolollaan, liekko sitten globaalilla taantumalla asian kanssa tekemistä ???
Tapahtuman kauneimpana autona palkittiin kuvissa näkyvä kisaväritetty punainen A110...mikäli vain allekirjoittanut ymmärsi kielimuurin takaa oikein :D

IMG_0792.jpg

IMG_0796.jpg

IMG_0846.jpg

IMG_0797.jpg

IMG_0821.jpg

IMG_0793.jpg

IMG_0801.jpg

IMG_0802.jpg

IMG_0803.jpg

IMG_0810.jpg

IMG_0800.jpg

IMG_0817.jpg

IMG_0824.jpg

IMG_0825.jpg

IMG_0832.jpg


Sitten vielä lopuksi kuva Spiderin lisävarusteesta, en ainakaan loytänyt pikavilkaisulla varaosanumeroa varusteesta, joten en tiedä onko ihan tehtaan tarjoamat tulpat ;D

spider.jpg
 

Juha™

Wouldn't know about that, Sir...
Viestejä
1 947
Vs: Kuvia 19. Scandinavian Renault Meeting Skive, Tanska 3-5.7

Keli näyttää taas suosineen Tanskan kävijöitä! Harmi kun ei itsellä taaskaan osunut kesäloma kohdalle....

Siellä oli näköjään oikein virallisia varikkoruusujakin päivänvarjoineen! ;D
 

rkoo

Jäsen
Viestejä
125
Vs: Kuvia 19. Scandinavian Renault Meeting Skive, Tanska 3-5.7

Harvemmin näkee liikenteessä tuota 2-kerroksista tippamallia. ;)
 
R

rode

Vieras
Vs: Kuvia 19. Scandinavian Renault Meeting Skive, Tanska 3-5.7

Kiitos Juha että huomasit varikkoruusut päivävarjoineen ::) ::)
Siellä oli todella kuumaa ;D 30-35C ??? Ei päivävarjo ollut torellakaan pahaksi ;)
 

(d)ice

Jäsen
Viestejä
37
Vs: Kuvia 19. Scandinavian Renault Meeting Skive, Tanska 3-5.7

rkoo sanoi:
Harvemmin näkee liikenteessä tuota 2-kerroksista tippamallia. ;)

Samanlainen nukkumalaatikko oli muuten yhden norjalaisen kakkoskoppaisen Espacenkin katolla :)
 
Ylös Bottom