Kuinka 96 vuotisen lagunan huolto kuitataan

Tommis

Nuorempi jäsen
Siis kuinka tosta kuitataan huolto tehdyksi,
ei ole ajankohtainen mut uus auto ja aattelin itse vaihtaa öljyt, tulpat+johdot.
Auto on: renault laguna 2.0 rt farmari.
Onko toi se laguna II malliltaan.
Niin vuosimalli on 1996.
Auto ollut meillä noin 2 viikkoa joten olen noviisi ton rellun suhteen, on näet eka rellu :P
Niin ja kaikki nesteet vaihdan kanssa, öljyt yms.

a.e

Aktiivinen jäsen
Vs: Kuinka 96 vuotisen lagunan huolto kuitataan

Luulempa ettei huoltoa kuitata mistään ainakaan omasta megane 98:sista
ei ole koskaan tarvinnut.
Eikä kyllä mitään huollon merkkivaloakaa syttynyt.
:-\

jyha

Aktiivinen jäsen

hyvin puhuttu edellä, ei siinä mitään kuitattavaa ole. ja se kakkos lagge alkaa vasta 2001 vuodesta, facelift ykköseen tuli muistaakseni 1997.

T_White

Aktiivinen jäsen

jyha sanoi:
hyvin puhuttu edellä, ei siinä mitään kuitattavaa ole. ja se kakkos lagge alkaa vasta 2001 vuodesta, facelift ykköseen tuli muistaakseni 1997.

Facelift I -98 jostain välistä vuotta, ja tuossa II Laggessahan huollon saa kuitata ihan itse vain pitämällä trippinappia pohjassa, kun jäljellä olevat huoltokilometrit ovat näytössä. Se huoltovälihän on ohjelmoitu sinne 30 donaan, mutta jos haluaa (kannattaa, ainakin jos perusöljyillä ajelee) vaihtaa öljyt vaikka 15 donan välein, niin nollaus vain sitten joka toinen kerta, pysyy kivasti hanskassa huoltojen ajankohdat kun nuo muistaa tehdä.

kurkimies

Aktiivinen jäsen

Ainakaan minulla ei oma -96 Laguna vilkuttanut huoltoa. En tiedä, onko tuo nimenomaan ajotietokoneella varustetussa versiossa.

jyha

Aktiivinen jäsen

ykkös-laggen huollon kuittaukseksi riittää, että kertoo vaimolle auton olevan kunnossa. ainoa vilkkuva valo on poliisin pysäytysvalo, koska olet taas unohtanut maksaa verot ja auto on katsastamatta. :o

Ylös Bottom