Kortinlukija korjaus (Laguna II)

Harri126

Jäsen
Vs: Kortinlukija korjaus (Laguna II)

Ei toimi aamuisin, mutta lämmettyä kyllä, lienee jossain huono juotos.
Tutkitaan.

Villerei

Nuorempi jäsen

Itellä oli katkennu se toinen muovi lipare. Samoilla ohjeilla sai korjattua, joten kiitos niistä. Oireet oli vähän erit. Radio lähti kyllä päälle, kun työnsi kortin puoliksi lukijaan, mut ku työnsi loppuun asti ei tapahtunu muutosta. Piti painaa start nappulaa, et lähti loput virrat päälle ja sit painaa pitkään starttia et lähti käyntii. Joten kannattaa siihenki laittaa vahviketta jos aukasee :)

gratnak

Jäsen

Tämä on kyllä mainio ohje, kiitos tekijälle siitä. Kuitenkin suosittelen korjaajille unohtamaan liimaukset ja ottamaan kolvin käteen, kuten eräs oli täällä tehnytkin. Mulla kesti noin kaksi vuotta kontaktiliimakorjaus vahvikepalalla, mutta jouduin nyttemmin korjaamaan uudelleen. Teräväkärkisellä kolvilla "juotin" mikrokytkimen painikkeen paikoilleen ja sulatin lisää muovia vahvikkeeksi painikkeen päälle. Lukija toimii taas kuin ranskalainen unelma 8)

keijokos

Aktiivinen jäsen

Itse olen tehnyt moneen autoon nippusiteestä kun osa on kadonnut kokonaan ja hyvä tulee

pasiv

Aktiivinen jäsen

Mielenkiintoiselta aineelta tuo Sugru vaikuttaa. Pitääkin hankkia "työkalu" valikoimaan tuollainenkin. ;)

T_White

Aktiivinen jäsen
Heips, Ajattelin kuvaistaa oman projektini tuon kortinlukijan klivun katkeamisen myötä. Toivottavasti näistä kuvista jollekin apua. Hyvin pelaa :)1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg9.jpg10.jpg

Ylös Bottom