koodin syöttö radioon

raitei

Nuorempi jäsen
uusi rellun omistaja megane break 02 ja ongelma on radio, joka pyytää koodia, joka mulla on, mutta kun en saa sitä siihen syötettyä, viimeisen numeron jälkeen jää edelleen vilkkumaan, eli miten sen koodin saa hyväksyttyä?

savususi

Jäsen
Vs: koodin syöttö radioon

Samaa nappia rattikaukosäätimen alapuolella pitkään painaen kuin millä hyväksyt ne syöttämäsi 4 numeroakin. 8)
Ohje koodin syötöstä taitaa olla myös käyttöohjekirjassa.

joker-1979

Aktiivinen jäsen

Valitse koodinumerot kanavapainikkeilla 1-4, ja hyväksy koodi painamalla 5-näppäintä pidempään kunnes radio kuittaa (näin siis manuaalin mukaan).

Omassa soittimessa Lagunassa -02 tuo kuittausnappi onkin 6-näppäin vaikkaa ohjekirjassa lukeekin että kuittaus tehdään 5-näppäimellä, arvaa ihmettelinkö kun en saanut koodia soittimeen kun sen parissa ähelsin ekaa kertaa :D

savususi

Jäsen

Jaahah, tämäkään ei ole ranskalaisesti yhdellä tavalla tehtävää...

Meillä siis (myös 02 Megane Break) koodi syötetään pyörittämällä rattikaukosäätimen rullalla oikeat numerot jotka vahvistetaan säätimen alapinnalla olevalla napilla. Lopuksi viimeisen numeron jälkeen painetaan sitä samaa hyväksyntänappia pitempään.

Ilmeisesti siis onnistuisi itse radion näppäimistäkin. Mutta muistelen että käyttöopaskin neuvoo sen noin. Auto ei ole nyt kanssani edes samassa kaupungissa joten en voi tarkistaa asiaa.

joker-1979

Aktiivinen jäsen

savususi sanoi:
Jaahah, tämäkään ei ole ranskalaisesti yhdellä tavalla tehtävää...

Meillä siis (myös 02 Megane Break) koodi syötetään pyörittämällä rattikaukosäätimen rullalla oikeat numerot jotka vahvistetaan säätimen alapinnalla olevalla napilla. Lopuksi viimeisen numeron jälkeen painetaan sitä samaa hyväksyntänappia pitempään.

Ilmeisesti siis onnistuisi itse radion näppäimistäkin. Mutta muistelen että käyttöopaskin neuvoo sen noin. Auto ei ole nyt kanssani edes samassa kaupungissa joten en voi tarkistaa asiaa.

Molemmat keinot onnistuvat. Silloin kun itse auton ostin, niin ei tuo kaukosäädin ollut toiminnassa, joten oli pakko räplätä itse soitinta.

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen

Koodin syöttö onnistui rattisäätimellä,mutta kuittaus ei. Kuittaaminen onnistui numerolla 6. Vaihdon uuden toimivan cd-radio systeemin toisesta samanlaisesta.

Ylös Bottom