Koodi radioon? Megane -00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MS
  • Aloitettu Aloitettu

MS

Nuorempi jäsen
Ongelmana olisi tällä kertaa mykkä radio. Akun navat kun irroitettiin niin radio meni mykäksi ja nyt kysyy koodia, jota meillä ei ole. Miten radio saataisiin taas käyttökuntoon? Saako radion koodattua uudestaan jotenkin vai saisiko koodin mahdollisesti esim. Renault jälleenmyyjältä jonkun sarjanumeron perusteella?

Kaikki vinkit tervetulleita :)!!

joker-1979

Aktiivinen jäsen
Vs: Koodi radioon? Megane -00

Rek.ote mukaan ja merkkihuoltoon. Saat sieltä koodin radioosi mikäli on alkuperäinen soitin. Voi olla että joudut maksamaan siitä, riippuu paikasta ja miten asian esität ::)

saddam

Jäsen

se voi olla sulla käyttöohjekirjassa tai jos alkuperäisradio sen ohjekirjassa, sivujen välissä kuten mulla. Ohjekirjassa myös hyvät ohjeet miten saat koodattua, tosin englanniksi mutta sen verran kaikki osaa? nelinumeroinen koodi

MS

Nuorempi jäsen

Kiitos vastauksista!! Kaikki paperit olen selannut läpi, mutta en löydä koodia mistään.

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen

MS sanoi:
Kiitos vastauksista!! Kaikki paperit olen selannut läpi, mutta en löydä koodia mistään.

Jos sinulla on olemassa (auton alkuperäinen A4 -kokoinen tyyppilappupaperi) joka on toimitettu uutta autoa luovutettaessa,sisältää myös muut tiedot,niin sieltä se löytyy. Rekisteriotteella sen saat Volvo-organisaatiosta, joskus voi maksaa joskus ei (summa 20e- 30e) kannattaa kirjata se vaikka huoltokirjaan.

lamppis

Jäsen

rekisteriote nenän eteen ja soitto seinäjoen käyttöautolle renaultin varaosiin, itse tein näin kun oma rellu kysy koodia, etsivät koneelta mulle koodin eikä maksanut mitään ;)

MS

Nuorempi jäsen

Fuego Turbo sanoi:
MS sanoi:

Jos sinulla on olemassa (auton alkuperäinen A4 -kokoinen tyyppilappupaperi) joka on toimitettu uutta autoa luovutettaessa,sisältää myös muut tiedot,niin sieltä se löytyy. Rekisteriotteella sen saat Volvo-organisaatiosta, joskus voi maksaa joskus ei (summa 20e- 30e) kannattaa kirjata se vaikka huoltokirjaan.

Täytyy siis VIELÄ kerran ehkä tutkia paperit läpi, vaikka en muista kyllä tuollaista paperia nähneeni...

yepp

Jäsen

Korppi sanoi:
Mitä hyötyä koodista on, mikäli sitä puhelimitse jaellaan? ::)

No eipä varmaan pitkäkyntisten piireissä nuo rellun soittimet ole sitä kuuminta hottia, muutenki tyhmä kun tuollaisia pili-pali-soittimia "ylisuojataan" ;D

lamppis

Jäsen

Korppi sanoi:
Mitä hyötyä koodista on, mikäli sitä puhelimitse jaellaan? ::)
yleensä jos voro vie ration niin tuskin se tietää omistajan nimeä tahi kirjoittaa rek. numeroa ylös..? ne melkeimpä pitää tietää jos meinaa sen koodin saada käyttöautolta. ja kyllä mun puolesta vois joku ton oman rellun vakio soittimen pölliä.. ;D

MS

Nuorempi jäsen

Soitin nimenomaan tuonne Seinäjoen Käyttöautoon täältä toiselta puolelta Suomea ;) ja sain koodin puhelimitse. Ei tarvinnut kuin kertoa rekisterinumero, oma nimi sekä auton vuosimalli. Tulevaisuudessa kuulemma koodin saanti tulee maksulliseksi.

Ylös Bottom