maanma Aktiivinen jäsen Viestejä 1 072 3 Joulukuu 2018 #1 Onkos kenelläkään käynyt niin, ett keskuslukituksen aktivoinnin indikointi vilkuin puuttuu? Vilkut toimivat muuten normaalisti. Puuttui hetkisen ja epäilys on kondenssista BII yksikössä.
Onkos kenelläkään käynyt niin, ett keskuslukituksen aktivoinnin indikointi vilkuin puuttuu? Vilkut toimivat muuten normaalisti. Puuttui hetkisen ja epäilys on kondenssista BII yksikössä.
Fuego Turbo Tunnettu jäsen Viestejä 3 121 3 Joulukuu 2018 #2 Tarkoitatko,että kun yrität laittaa keskuslukolla ovia kiinni tai auki,niin vilkut ei vilahda? Itsellä tuo tapahtuu silloin kun joku luukku on jäänyt auki tai ovi on huonosti kiinni.
Tarkoitatko,että kun yrität laittaa keskuslukolla ovia kiinni tai auki,niin vilkut ei vilahda? Itsellä tuo tapahtuu silloin kun joku luukku on jäänyt auki tai ovi on huonosti kiinni.
maanma Aktiivinen jäsen Viestejä 1 072 4 Joulukuu 2018 #3 Lukot napsahti kyllä vuoroin kiinni auki ilman vilkkua. Ennen insidenssiä Olin jättänyt kuskin lukon auki,minkä olin avannut avaimella.
Lukot napsahti kyllä vuoroin kiinni auki ilman vilkkua. Ennen insidenssiä Olin jättänyt kuskin lukon auki,minkä olin avannut avaimella.