Kesärenkaita Laguna II 2.0T ulkomailta?

Morbus

Jäsen
Nyt on tullut aika alkaa miettimään uusia kesärenkaita Lagunaan, varastossa olevat kesärenkaat on siinä kunnossa että pakko on laitattaa uudet gummit kesävanteisiin ennenkuin vaihtaa keväällä alle.
Olen miettinyt että taidan säästää pitkän centin jos tilaan renkaat ulkomailta, onko kokemusta missä on hyvät hinnat ?

Olen Camskillista katsellut ja onhan ne sielläkin jo n.70-80€/rengas halvempia, mutta onko vielä edullisempia sivustoja mistä kannattas tilata?
Rengaskoko on siis 225/45/17

Rengasehdotuksia otetaan myös vastaan.
Muutamina vaihtoehtoina ovat olleet esim. Goodyearin Efficient Grip ja Michelin Pilot Sport 3 <- tuo tosin taitaa olla enemmänkin sporttiautojen rengas kuin Lagunan..?

Niin juu ja tarkennuksena vielä että auto on farkku!

joker-1979

Aktiivinen jäsen
Vs: Kesärenkaita Laguna II 2.0T ulkomailta?

Kyllä tuo Camskill taitaa olla aika hyvä vaihtoehto. Itse ole siltä tilannut aika monesti. Hinnat ovat edulliset ja toimitus toimii. Toinen paikka josta kannattaa katsoa on rengasonline.

Nordenrengas-sivuilta olen myös tilannut pari kertaa, mutta ovat nyt kallistuneet aika lailla, ja rahtikin oli suht suolainen. Kannattaa myös tarkistaa tyrematen hintoja, sieltä voi löytää melkoisia varastopoistoja pilkkahintaan. Nimimerkillä kerran löysin todella edulliset kitkat 8) Plussana vielä osamaksu mahdollisuus..

J64

Nuorempi jäsen
Vs: Kesärenkaita Laguna II 2.0T ulkomailta?

Itse tilasin rengaskontti.fi- sivuilta talvella kesärenkaat. Toimitus oli nopea, hinnat hyvin vertailukykyisiä, hyvä valikoima maksutapoja, samoin erittäin laaja valikoima renkaita halpiksista kalleimpiin merkkirenkaisiin ja suomenkieliset sivut (jos sillä on merkitystä). Nettikaupan taustalla näytti olevan rengasliike Pirkkalasta, joten mahdollisissa reklamaatiotapauksissa tuokin on etu.

Itsellä siis vain yksi ostokokemus, mutta sen perusteella ei mitään moitittavaa.

J64

Ylös Bottom