Nyt on tullut aika alkaa miettimään uusia kesärenkaita Lagunaan, varastossa olevat kesärenkaat on siinä kunnossa että pakko on laitattaa uudet gummit kesävanteisiin ennenkuin vaihtaa keväällä alle.
Olen miettinyt että taidan säästää pitkän centin jos tilaan renkaat ulkomailta, onko kokemusta missä on hyvät hinnat ?
Olen Camskillista katsellut ja onhan ne sielläkin jo n.70-80€/rengas halvempia, mutta onko vielä edullisempia sivustoja mistä kannattas tilata?
Rengaskoko on siis 225/45/17
Rengasehdotuksia otetaan myös vastaan.
Muutamina vaihtoehtoina ovat olleet esim. Goodyearin Efficient Grip ja Michelin Pilot Sport 3 <- tuo tosin taitaa olla enemmänkin sporttiautojen rengas kuin Lagunan..?
Niin juu ja tarkennuksena vielä että auto on farkku!
Olen miettinyt että taidan säästää pitkän centin jos tilaan renkaat ulkomailta, onko kokemusta missä on hyvät hinnat ?
Olen Camskillista katsellut ja onhan ne sielläkin jo n.70-80€/rengas halvempia, mutta onko vielä edullisempia sivustoja mistä kannattas tilata?
Rengaskoko on siis 225/45/17
Rengasehdotuksia otetaan myös vastaan.
Muutamina vaihtoehtoina ovat olleet esim. Goodyearin Efficient Grip ja Michelin Pilot Sport 3 <- tuo tosin taitaa olla enemmänkin sporttiautojen rengas kuin Lagunan..?
Niin juu ja tarkennuksena vielä että auto on farkku!