Taitaapi sitten joutua iskari hommiin ??? Hokasin jotta Kangoo "ui aika syvällä" vänkärin puolelta takaa , joten taitaa "parantua " taka iskarien vaihdolla? Paljonkohan ko. kinneriin mahtaa iskarit kustantaa, ja mistähän ne mahtaa nopeimmin saada? Onkohan ko. vemputtimien vaihto kovinkin työläs homma? Kokemuksia ? :