Kangoo 1.4 osia

Pate64

Nuorempi jäsen
Purkuun menossa 3 kangoota, 2kpl -98 mallisia, E7J koneet. Toisessa mm. lisäpenkit + vyöt tavaratilassa. 30 kilsaa ajettu katalysaattori + lambda. Taka-akseleita ei ole. Kolmannessa vm 2000 K7J kone, hyväkuntoinen, Cliosta peräisin. Oripää, Varsinais-Suomi. o4o-I6I 702I

eju

Jäsen
Soitin joskus helmi-maaliskuussa ja varailin K7J konetta ja hakisin lumien sulattua Toukokussa. Vieläkö kone löytyy ?
Pitää vävypoikaa varailla, josko saisin mukaan, koska minulla polvi huonona ja oikeassa olkapäässä hermorata puristuksissa.
Erkki Juvonen 040 931 1298 Äänekoski.
Nykyinen moottori on E7J ja kansipahvi liimaamalla, koska yx putki oli 0.2 mm lohkon yläpuolella. Minimi taitaa olla 0.4 mm.

eju

Jäsen
Tällaisen jutun laitoin vävypojalle:

Terve !

Oripäässä olisi ilmainen Renault Clion 1.4 8v moottori, jonka olen alustavasti joskus helmi-maaliskuun alussa sopinut hakevani Toukokuussa.
En ole sen jälkeen soittanut, koska haluan selvittää sinun joutamisen ?
On kuulemma ollut Clio manuaalissa ja hän koitti sitä Renault Kangoo autoon, mutta ei saanut päästöistä läpi ja katsastusmies sanoi viaksi lambda-anturin.
Siinä vaiheessa hän kyllästyi ko. projektiin.
Hakemisen ja irroittamisen vaiva.
Renault Foorumin vastaus ko. moottorin sopivuudesta automaattin ei ole sen enempää tietoa kuin pulttijako on sama.
Hannellen auton moottori on E7J, joka on putkikone ja nyt on kansipahvi liimaamalla asetettu putkiin.
Yx sylinteriputki oli lohkosta 0.2 mm, kun sen olisi pitänyt olla vähintään 0.4 mm.
Oripään moottori on kiinteäputkinen K7J.
Kyllähän mä saisin sen yksinkin, mutta kun minulla on toi polvivamma ja vasen olkapää, niin ei oikein onnistu.
Kuulemma moottorin nosto autosta onnistuu.

Siihen pitäisi päivä varata ja samalla reissulla voisi käydä Vesilahdella Mehiläisfirmassa.

eju

Jäsen
Korjaus sylinteriputken korkeuksiin 2 oli 0,02 mm 1,3,4 oli 0,05. Minimi vaatimus 0,04 mm.

Ylös Bottom