Kallistuksen vakaajan puslat

Akseli

Aktiivinen jäsen
Viestejä
649
Muistaakseni ahdas paikka vaihtaa, räikkälenkillä sai helpommin ruuvattua.
Aikoinaan omaan -02 vaihdoin ja puslia oli eri halkaisijalla ja ostin tietysti liian pienet puslat.
Sai asennettua mutta narisi ajossa.
 
Ylös Bottom