Jep, tää rulla ois täällä Alavudella eli suht kaukana...uuden veroinen kylläkin on.MOI!
Turussa vaikutan.
Ja rulla juttu juu.
Ihan vain uteliaisuuttani kysyn,miksi et lähettele?Itse olen aina antanut postin tai matkahuollon kuljetettavaksi,tyyliin ostaja maksaa etukäteen tavaran+rahtikulut tililleni,ja kun suoritus näkyy niin tavara lähtee...Voisihan tuohon vaikka lisätä vielä "lähetys-ja pakkauskuluja" kuten näköjään huutokaupat.comissa tehdään...Jos kyseinnen järjestely ei sitten sovi ostajalle niin ei tule kauppoja,ja postiennakkoon verrattuna on turvallinen tapa myyjän kannalta,jos ostaja ei lunasta postista jo maksamaansa tavaraa niin omapahan on asiansa.Se rullajuttu? Missäpäin asustelet? Minulla voisi olla, tai siis onkin, mutta en lähettele.
Saa kysyä ja vastaankin. Olen tehnyt paljonkin Tori.fi / Huuto.net kauppaa ja lähetellyt monenlaista pientä ja isoakin tavaraa. Tuota rullaa nyt katselin ja pyörittelin, niin tuli sellainen tuntuma, että vaatii paljon "työtä" saada se fiksuun pakettiin ja sitten vielä viedä se tuonne matkahuollon pisteelle. Ei vain innostanut.Ihan vain uteliaisuuttani kysyn,miksi et lähettele?Itse olen aina antanut postin tai matkahuollon kuljetettavaksi,tyyliin ostaja maksaa etukäteen tavaran+rahtikulut tililleni,ja kun suoritus näkyy niin tavara lähtee...Voisihan tuohon vaikka lisätä vielä "lähetys-ja pakkauskuluja" kuten näköjään huutokaupat.comissa tehdään...Jos kyseinnen järjestely ei sitten sovi ostajalle niin ei tule kauppoja,ja postiennakkoon verrattuna on turvallinen tapa myyjän kannalta,jos ostaja ei lunasta postista jo maksamaansa tavaraa niin omapahan on asiansa.![]()
OK,itsellenikin tuli eteen muutama vuosi sitten meganen vaihdelaatikon lähetys,posti ei ota,liian painava matkahuollolle,siispä etsimään vaihtoehtoisia kuljetuspalveluja...UPS haki pihasta,rahtimaksua tuli sitten hiukan enemmän kuin laatikon hinta oli,mutta ostaja maksoi ja molemmat olivat tyytyväisiä kauppoihin...Eikä laatikko jäänyt nurkkiin pyörimään.Saa kysyä ja vastaankin. Olen tehnyt paljonkin Tori.fi / Huuto.net kauppaa ja lähetellyt monenlaista pientä ja isoakin tavaraa. Tuota rullaa nyt katselin ja pyörittelin, niin tuli sellainen tuntuma, että vaatii paljon "työtä" saada se fiksuun pakettiin ja sitten vielä viedä se tuonne matkahuollon pisteelle. Ei vain innostanut.
Minä lähetin meganen vaihdelaatikon postin pakettiautomaatilla, just sopi luukusta ja painokaan ei mennyt yliOK,itsellenikin tuli eteen muutama vuosi sitten meganen vaihdelaatikon lähetys,posti ei ota,liian painava matkahuollolle,siispä etsimään vaihtoehtoisia kuljetuspalveluja...UPS haki pihasta,rahtimaksua tuli sitten hiukan enemmän kuin laatikon hinta oli,mutta ostaja maksoi ja molemmat olivat tyytyväisiä kauppoihin...Eikä laatikko jäänyt nurkkiin pyörimään.![]()
![]()
Varmaan sitte UK:sta tilaan tai saksasta ku ei suomesta oikein saa kohtuuhintaan![]()
Pakattunako?En muista enää painoa mutta ei mahtunut tuohon postin 35 kiloon....Minä lähetin meganen vaihdelaatikon postin pakettiautomaatilla, just sopi luukusta ja painokaan ei mennyt yli![]()
Kiitos korjauksesta,laitatko linkin mistä voin tilata lavarahdin,en löytänyt postin enkä matkahuollon sivuilta?Tota sen verran korjaan,että molemmat ottavat esim vaihdelaatikon kuljetuksen, sekä matkahuolto että Posti, mutta kun painoa tulee yli 35 kg, niin menee lavarahtina. Kun lähetyksen " lähettää" Oy Shippit Ab kautta, niin Posti on jopa lavarahdissa halvempi kuin Matkahuolto. Kannattaa tutustua tuohon lähetyssovellus yhtiöön. Kun sinne rekisteröityy ja printtaa valmiksi rahrilaput ja pakkaa lavalle " laatikon", tulee Posti noutaan lähetyksen itse ja vie asiakkaalle.
Kyllä, pahvilaatikossa.Pakattunako?En muista enää painoa mutta ei mahtunut tuohon postin 35 kiloon....
Kiitos korjauksesta,laitatko linkin mistä voin tilata lavarahdin,en löytänyt postin enkä matkahuollon sivuilta?
Juu katoin ja noin 140 euroo posteineen mutta verhossa aika paha repeämä reunassa(sain uusia kuvia)Katsoitko sen minkä laitoin tuosta takatilan verhosta aijemmin?