Moi uutena kadjar omistajana tarttis apua navin käyttöön
miten saan kamera tolppa varoitukseen äänen tulee mittaristoon varoitus kuva mutta en millään saa äänivaroitusta eikä myöskään ylinopeus varoitin ilmoita mitään vaikka asetuksista laitettu päälle
Mulla sama ongelma Talismanissa, auttakee! Kaikki tälläkin foorumilla esitetyt vinkit olen kokeillut, mutta ei. Ei piippaa. Audio vaan pumppaa ärsyttävästi kun tolpat lähestyvät ja kamerat näkyvät näytöissä visuaalisesti etäisyyksineen. Ylinopeudet kylläkin saan piippaamaan, vaan en tolppia.
Kyseessä viimeisin ohjelmistoversio 3.3.16.946, käynnistysohjelman versio 5376 ja navigointitiedot 9.12.133.675708.
Meganessa ainakin mun mielestä siinä on joku bugi, ääniasetukset ja muutenkin varoitukset tai niiden toiminta vaihtuu välillä itsestään. Kyllästyin toistuvaan räpläämiseen ja laitoin kaikki äänivaroitukset pois. Pari kertaa koko systeemi on jäänyt käynnistymättä auton käynnistyksen yhteydessä, eli ruutu mustana saanut ajella eikä ole virtanäppäimestä välittänyt, koko auton "boottaus" on auttanut
Tuotakin mute-nappia olen painellut, ja mulla se on Talismanin pystynäytössä koko ajan näkyvissäkin koko ruudun karttatilassa. Ei vaikuta tolppaääniin.