käynnistyksen eston purku

camillao

Nuorempi jäsen
Ongelmani on renault megane 97 käynnistyksen esto! Patterit olivat lopussa, joten vaihdoin ne uuteen. Auto lähti käyntiim ja ajelin illan sillä. Yöksi laitoin ovet lukkoon kaukosäätimellä ja sen jälkeen ajoneston valo on vilkkunut jo 3viikkoa. Olen hakenut uudet paristot mutta edes ovet eivät enää aukea kaukosäätimellä, sekä olen hakenut renault huollosta sen 4numeroisen ajoneston ohitus koodin mutta ei toimi. Miten saan purettua ajoneston? Eräässä opelissa piti katkoa joitain johtoja hansikaslokerom takaa mutta relluun en löydä vastaavaa ohjetta!

a.e

Aktiivinen jäsen
Vs: käynnistyksen eston purku

Ei taida rellun ajonestoon olla mitään johto temppua ainakaan yleisesti tiedossa.

Netistä löytyy kyllä jotain ajoneston purku laitteita ja ebaystä ecu:ja joista on ajonesto valmiiksi purettu.

Sitten taitaa olla täällä Suomessa joku liike joissa ajoneston saa purettua.

Oletko kokeillut kun menet autoon sisälle avaimella painaa kuitenkin avaimen keskuslukitus
napista kerran tai kaksi kertaa.

camillao

Nuorempi jäsen

Juu olen naputellut sitä avainta ja ei mitään tapahdu :/ akunkengätkin olen repinyt irti mutta ei auttanut. Voisikohan kyse olla sen sisätutkan sulakkeesta?

a.e

Aktiivinen jäsen

Voihan sekin olla rikki mutta pitäisi ainakin ohituskoodilla toimia.
Saitkohan väärän koodin tai laskitko ne ajoneston välähdykset oikein.

camillao

Nuorempi jäsen

Oon kolmeviiko ajan jokatoinen pv kokeilut koodia muttei pelaa :/ alkaa vaan vilkkumaan se valo hullunlailla ja unohdin muuten mainita että sen jälken alkaa vilkkymaan myös se joku häiriö valo?

a.e

Aktiivinen jäsen

Oletko sen ajoneston sulakkeen tarkastanut onko ehyt
tuossa eilen aloitetussa ketjussa löytyy sen sulakkeen nimi.
Taitaa olla siellä kuskinpuolella jalkatilan luukun alla.

http://renaultkeskustelu.net/foorumi/index.php?topic=14348.msg85462;topicseen#msg85462

Ylös Bottom