Vilkkuuko mittaristossa punainen valo kun auto ei ole käynnissä niin silloin on.
Ajoneston saa pois myös keskikonsolissa olevasta napista johon tarvitset
ohitus koodin jonka taasen saat renault jälleen myyjältä.
Tämä siis kun on infrapunalla toimiva avain.
Joo mulla on vaan nyt semmonen ongelma että ei tuu kipinää ollenkaan tulpille. Epäilin tota ajonestoa. Vikakooditkin luettiin ja ei oikeen mitään vikaa meinannu löytyä. Kohta alkaa usko loppua ku ei oikeen tiiä missä se vika on
ku yks huoltomies väitti että toi ykk anturi vaikuttaa tyhjäkäyntiin mutta sytykseen ei millään lailla. Mut vaikuttaako se kipinään? Nyt kaikki joilla on enemmän kokemusta renaulteista kuuntelen mielipiteitä
Se anturi löytyy vauhtipyörän kohdalta, moottorin ja vaihdelaatikon liitoskohdasta. Mutta jos virranjakajallinen kone, niin sitten en osaa ko. anturista sanoa, onko sitä edes. Mutta jos sellainen anturi on, niin ilman sen lähettämää tietoa ei kipinää tule. Voi olla, että huoltomies on tarkoittanut vvt-systeemiä, joka säätelee venttiilien ajoitusta joissain moottoreissa. Muitakin nimiä käytetään ykk-anturista, esim. kampiakselin asentotunnistin. Mutta kannattaa kokeilla sen anturin johdon heiluttelua, kun sen on paikallistanut. Aika paljon on ollut kosketusongelmia liittimissä.
Mulla hävis R 19 sähköt kokonaan,ei ollu virtaa missään. Syyksi osoittautui puolan kyljessä ollut Siemensin sytytyspääteaste, eli ilmeisemmin sytytysyksikkö. Itse epäilin jo tätä ja sitä vauhtipyörän YKK-anturia.