Käynnistyksen esto ja katsastus!!

smirre2

Nuorempi jäsen
Onko kellään kokemusta renaul meganen katsatuksesta että meneekö läpi? kun käynnistuksen esto pitää poistaa käytöstä koodin avulla joka syötetään keskikonsoliin..

R

rzt

Vieras
Vs: Käynnistyksen esto ja katsastus!!

smirre2 sanoi:
Onko kellään kokemusta renaul meganen katsatuksesta että meneekö läpi? kun käynnistuksen esto pitää poistaa käytöstä koodin avulla joka syötetään keskikonsoliin..
toi kannattaa tarkistaa konttorilta kysymällä tai poikkeemalla ennen ku menee katsastukseen.
kuuluu heidän toimenkuvaan neuvoa ja tollasta palvelua olen itse saanut ainakin valtionkottorilta.
tieto ei ole salaista.

Megane

Aktiivinen jäsen

smirre2 sanoi:
Tuolla TRAFI:n sivulla katsastuksen arvosteluperusteissa lukee sivulla 39 kohdassa E10,että jos luvattoman käytön estävä laite ei toimi niin saa korjauskehotuksen....http://www.trafi.fi/filebank/a/1324987187/858c972b1171a45d3665e693e65b8fcb/4692-Katsastuksen_arvosteluperusteet.pdf Toiminnan kait näkee sitten vain merkkivalosta????

Smo

Jäsen

Itse olen mennyt mukaan katsastukseen ja jättänyt avaimen "huoltoasentoon" eli yksi pykällä käännettynä niin ei tarvi alkaa katsastusmiehen odotellessa koodia laittaa eivätkä ole kyselleet.

Ja Meganelle.. kyllähän tuolloin siis käyttöönesto eli ajonesto toimii ;D .

P

PappaX

Vieras

10/98 etiäpäin rekisteröidyissä sen pitää pelata, eivät vaan sano, miten, paitti että estää luvattoman käyttöönoton. Kysyin konttorilla, kun viimeksi tuli käytyä. Sitä nuorempiin piisaa toimiva rattilukko.

Mutta puhumallahan siitä(kin) selvii: ".. hei kamoon, kuka oikeesti pöllii Renaultin, kun vierestä saa tojotan/sokotan helpommalla..."

Se on siis näissä ranskalaisissa sisäänrakennettu ominaisuus.

Smo

Jäsen

Mutta kun ajonesto toimii. Keskuslukituksen kauko-ohjaus ei (joka poistaa ajoneston) ..

d_a_mage

Jäsen

Eikös ekoissa 406 pösöissä ollut juuri tuollainen ajonesto? Joka kerran piti iskeä koodi ennen kuin käynnisti. :)

Smo

Jäsen

Se on muuten hauskaa laittaa koodia talviaikaan. Virrat pitää olla päällä joten kaikki valot päällä ja koodin laitto kestää ehkä puoli minuuttia.. vähentää kylmäkäynnistystehoa aika paljon kun akku tarvii sen potkun

Ylös Bottom