jarrut

renoo 19

Jäsen
Viestejä
36
nyt on sitten rellun alustakin tutkittu, takajarru sylinterit (molemmat) oli vuotanut nestettä ja öljypohja oli kostea öljystä, voi johtuu tuo jarrujen nestevuoto kun auto on ollut käyttämättönä liikkeen pihalla, kuukausi sitten oli kyllä käytetty katsastuksessa. tarkistin jarrunesteen pinnan, oli miltein täysi, kaadoin hiukan lisää niin tuli ihan täyteen, jarrut on toiminut hyvin ja poljin ei painu liiaksi. Alusta oli ruosteeton. onko nuo yleisiä vikoja rellussa. Malli on 19 1.8i.
 
Ylös Bottom