Jarrurempan oikeat rasvat

Ö

öljy?heikki

Vieras
Vs: Jarrurempan oikeat rasvat

Itse olen käyttänyt mäntiin jarrunestettä jarrupalojen vaihdon yhteydessä,sitähän on myös männän sisäpuolella,eikä ole kumet mennyt rikki tai kuivuneet.Liukutappeihin olen käyttänyt hienoa öljyä ja jarrupalojen ja satuloiden väliin en ole laittanut mitään,eikä ole koskaan ollut ongelmia jarrujen kanssa,sen jälkeen kun jätit rasvat pois.Olen töissä tehtaalla joka valmistaa voiteluaineita eri öljy-yhtiöille ynnä muille.Täältä sain aikanaan neuvon jättää pois turhat rasvat,palojen ja satuloiden välistä ,koska jarrupöly ja tiestä lähtevä lika jää rasvaan kiinni.Liukutapeissa rasva kovettuu liian pienen liikkeen vuoksi.Tuo Skaran huomautus mitä käsille sattuu pitää hyvin paikkansa,aina on joku kysymässä jotain,ihan sama kunhan tuot jotain,eikä edes kerrota mihin käyttötarkoitus.
 

Porinpoika

Kesä kamu
Viestejä
568
Vs: Jarrurempan oikeat rasvat

juu, ikävä kyllä se usein on niin, ja harva muistaa sovittaa kunnolla jarrupalat liukupintoihin, monasti kun purseet on jumittamassa, täytyy sanoa että pinkolla alumiini rasva joka on kuivavoiteluun ei kyllä pahemmin kerää tota sontaa, kokeilkaas, ei syövy liukupinnat...
 
Ylös Bottom