Miten turvallisimmin irroittaa jarruputken takapyörän jarrusylinteristä?
Autona R19 ja 1993:nen eli jotain ruostetta kierteistä löytyy. Toiset ruuvit lähti hyvin auki, mutta se viimeinen... Rost-offia olen siihen ruiskinut. Sen "mutterin" koko taitaa olla 10mm kun 11mm jarruputkiavain tuntuu hivenen löysältä. Pitänee rapsutella ja viilailla kaikki ylimääräiset kurat pois, että saa 10mm sopivaan -- nyt ei mene millään.
Sinänsä sen 5mm paksun jarruputken vaihto ei olisi pahasta (menee vaihtoon jos ei kestä irroitusta), mutta olisi mukavempi saada se putki ehjänä irti. Pitääkö noita lämmitellä kaasulla?? Bensatankki on ihan vieressä (kyse siis oikean puolen jarrusta) ja sen takia tulen jättäisin pois.
Autona R19 ja 1993:nen eli jotain ruostetta kierteistä löytyy. Toiset ruuvit lähti hyvin auki, mutta se viimeinen... Rost-offia olen siihen ruiskinut. Sen "mutterin" koko taitaa olla 10mm kun 11mm jarruputkiavain tuntuu hivenen löysältä. Pitänee rapsutella ja viilailla kaikki ylimääräiset kurat pois, että saa 10mm sopivaan -- nyt ei mene millään.
Sinänsä sen 5mm paksun jarruputken vaihto ei olisi pahasta (menee vaihtoon jos ei kestä irroitusta), mutta olisi mukavempi saada se putki ehjänä irti. Pitääkö noita lämmitellä kaasulla?? Bensatankki on ihan vieressä (kyse siis oikean puolen jarrusta) ja sen takia tulen jättäisin pois.