tulen märällä ilmalla kotiin ja pistän auton autotalliin. sitten kun olen lähdössä seuraavan kerran ajeleen ni takarenkailta kuuluu kova naksahdus ennen kuin auto alkaa liikkuun..
ellen ole ymmärtänyt väärin niin jarrupalat ikäänkuin liimautuu kiinni jarrulevyyn?? vai olenko väärässä?
mitenköhän sen naksahduksen saa pois?
pelästyy vaan hieman aina kun lähtee liikkeelle että nyt napsahti jarrut tms.. :-\
ellen ole ymmärtänyt väärin niin jarrupalat ikäänkuin liimautuu kiinni jarrulevyyn?? vai olenko väärässä?
mitenköhän sen naksahduksen saa pois?
pelästyy vaan hieman aina kun lähtee liikkeelle että nyt napsahti jarrut tms.. :-\