askel_vakaa
Nuorempi jäsen
- Viestejä
- 3
Eli pomppas tuo -94 laguna katsastuksessa tuon säätimen toimimattomuudesta. Onko joku saanut tuollaista tekohengitettyä ihan crc:llä tai muilla konsteilla. Minkälainen toimintaperiaate ylipäätään tuossa säätimessä on eli onko siellä joku mäntä joka jakaa sitä voimaa tarvittaessa ???