Jakopään remontti Sceniciin Tampereella

tulonete

Nuorempi jäsen
Tietääkö kukaan ammattitaitoista jakopään remontintekijää 16 valve Scenicille Tampereen seudulla. Minulla olisi tykötarpeet eli jakohihna, apulaitehihna ja vesipumppu paketissa, mutta vain se ammattilainen puuttuu. Kaikki joilta olen kysynyt ovat sanoneet etteivät saa tehdä kuin omilla osilla. Aika erikoista minusta, mutta niin kait se menee näillä isoilla firmoilla nykyään, että katteet on saatava osistakin, kun tulos on tärkein:)

Kiitos tosi paljon, jos joku todella tietää pätevän kaverin Mansesta päin nääs:)

ArtOfLife

Jäsen
Vs: Jakopään remontti Sceniciin Tampereella

tulonete sanoi:
Tietääkö kukaan ammattitaitoista jakopään remontintekijää 16 valve Scenicille Tampereen seudulla. Minulla olisi tykötarpeet eli jakohihna, apulaitehihna ja vesipumppu paketissa, mutta vain se ammattilainen puuttuu. Kaikki joilta olen kysynyt ovat sanoneet etteivät saa tehdä kuin omilla osilla. Aika erikoista minusta, mutta niin kait se menee näillä isoilla firmoilla nykyään, että katteet on saatava osistakin, kun tulos on tärkein:)

Kiitos tosi paljon, jos joku todella tietää pätevän kaverin Mansesta päin nääs:)

Vaihdatin entiseen (tosin 8 venttiiliseen) Autohuolto V Hakala:lla lakalaivassa. Hinta oli minusta kohtuullinen (löytyy "Huoltohintoja näkyville" ketjusta viime talvelta) Tosin osat tuli heiltä, eikä nekään mitenkään kalliit olleet. Voithan kysäistä.
http://www.autohuoltohakala.net/

Sitten vinkkinä kun vaihdatat niin kannattaa tarkistaa jäähdytysnesteen määrä kun olet ajanut koneen lämpimäksi, nimittäin tuntuu olevan tapana etteivät viitsi ilmata järjestelmää (ainakaan kunnolla) >:( Eli saat lisätä nestettä.

Megane

Aktiivinen jäsen
Vs: Jakopään remontti Sceniciin Tampereella

tulonete sanoi:

Kai siinä paketissa on myös hihnan ohjainrullat ja kiristin,muuten vastuun ottava vaihtaja saattaa olla tiukassa... ;D ;D

Ylös Bottom