rio grande
Nuorempi jäsen
- Viestejä
- 8
kun ajaa tallista kadulle ja kun kääntää ratin vastasuuntaan ääriasentoon sanoo toisen kerran "klonks". Onko siellä joku laakeri/pallonivel tms joka on hajalla? Kun ohjaushommaa, niin viisainta olis varmaan korjauttaa pikaisesti. Onko Helsinskin kesustan lähellä muuta asiallista korjaamoa kuin Hernesaaren bilia, eli halvemmalla vastaava homma?