ilmaus

kimmo1970

Nuorempi jäsen
mulla -98 scenic,mistä löydän lämppärin ilmausruuvin?, en oo löytäny sitä mistään. Sitten vielä että missä sijaitsee nopeusmittarin anturi?

muski

Aktiivinen jäsen
Vs: ilmaus

Lämmityslaitteen ilmausruuvin pitäisi sijaita lämppärin paluu letkussa. Sen ikäisessä Scenikissä pitäisi olla sähköinen mittari ja sen anturi sijaitsee vaihdelaatikossa. Twingossa se sijaitsee laatikon yläpuolella lähellä rintapeltiä.

kimmo1970

Nuorempi jäsen

muski sanoi:
Lämmityslaitteen ilmausruuvin pitäisi sijaita lämppärin paluu letkussa. Sen ikäisessä Scenikissä pitäisi olla sähköinen mittari ja sen anturi sijaitsee vaihdelaatikossa. Twingossa se sijaitsee laatikon yläpuolella lähellä rintapeltiä.
kimmo1970 sanoi:
mulla -98 scenic,mistä löydän lämppärin ilmausruuvin?, en oo löytäny sitä mistään. Sitten vielä että missä sijaitsee nopeusmittarin anturi?

En löytäny sitä ruuvia,minkälainen sen pitäisi olla?

Laguna00

Moderaattori
Ylläpidon jäsen

Ei sattuis olemaan tämän näköinen kun ykkkös kopan klipsterissä:
16102011326.jpg

Toi toki on syylärissä suoraan kiinni mutta eiköhän tuosta idean saa mitä hakee..

Epsase

Nuorempi jäsen

Joissakin Laguissa on yksi pienehkö muoviruuvi lämppärin letkussa ja toinen kannessa termostaattikotelo/letku hässäkässä on muistaakseni se messinkiä se. Voin minä ottaa kuviakin jos itsellä tai asiaalla sattuu olemaan samanlainen auto.

scenic97

Jäsen

Ainakin 1,6 litrasessa 8 venttiilisessä koneessa tuo lämppärin ilmausruvi on ylävesiletkussa, eli ihan selvästi nähtävillä konetilassa kuskin puolella. Tuo ilmausruuvi on sitten muovinen ja siitä menee todella helposti kierteet paskaksi (nimimerkillä kokemusta on), joten se pitää kiristää varovasti!

Ylös Bottom