Sanokaa millä testaan tai arvioin itse takaiskareiden kuntoa? Eteen iskarit tuli vaihdettua joku aika sitten (tukilaakereiden vaihdon yhteydessä) ja mietin kannattaako taakse vaihtaa. Sivutuulen vaikutuksen huomaa, mutta kyllä silloin puutkin heiluu. Ajettavuutta se sivutuuli ei pahemmin häiritse -- on niin suhteellinen asia. Autolla, Laguna, on ajettu 200 tkm eli kilometrien puolesta ne iskarit ei voi olla uuden veroiset.
Sillä pomppimistestillä näkee ettei ne iskarit ole ihan lopussa tai että katsastuksessa kelpaa. Iskarit ei mene kuitenkaan kerralla loppuun (jos ei jysäytä johonkin isompaan töyssyyn/monttuun). Uusiin vertaaminen ei kai onnistu kuin vaihtamalla... vielä ei ole pakko. Takarenkaissa taitaa olla jotain ylimääräistä kulumaa ja se yhdistettynä kuluneisiin iskareihin(onko?) taitaa tehdä moottoritienopeudessa ylimääräistä tärinää -- lyhyttä liikettä.