Huutokaupassa turbo-Scenic 2005 remppaa vailla

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen
Komee on ja Turbo! ja vikoihin voi vielä laittaa verot..:) pikkujuttuja rellun laittajalle... Ilmeisesti tuontiauto ruotsista, kyllä siellä on kaikki (autot) hienompia.. Katselin tuosta blocketista,että käytetyt on siellä suhteessa kalliimpia kuin meillä... mutta luultavasti vähemmän ajettuja ja (ehkä) parempi kuntoisia. Meillähän vaan ajetaan niin pitkään kunnes lakkaa...ja ihmetellään.

romumatti1

Jäsen
[
Pienet kilsat, mutta taitaa olla seissyt jonkin aikaa vikalistasta päätellen.
[/QUOTE]
Löysin winkoodilla alkuperäisen rekisterinumeron , auto sai ajokiellon 1 helmikuuta 2020

[ mutta luultavasti vähemmän ajettuja ja (ehkä) parempi kuntoisia. Meillähän vaan ajetaan niin pitkään kunnes lakkaa...ja ihmetellään.
[/QUOTE]

48 vuotta olen asunut ruotsissa ja touhunut autojen kans . Kyllä suurin osa ruotsalaisista on huonompia auton pitäjiä mitä suomalaiset ,pienestä viasta
laitetaan vahinko kiertämään .

Viimeksi muokattu:

Janezki_

Jäsen
[
Pienet kilsat, mutta taitaa olla seissyt jonkin aikaa vikalistasta päätellen.
Löysin winkoodilla alkuperäisen rekisterinumeron , auto sai ajokiellon 1 helmikuuta 2020

[ mutta luultavasti vähemmän ajettuja ja (ehkä) parempi kuntoisia. Meillähän vaan ajetaan niin pitkään kunnes lakkaa...ja ihmetellään.
[/QUOTE]

48 vuotta olen asunut ruotsissa ja touhunut autojen kans . Kyllä suurin osa ruotsalaisista on huonompia auton pitäjiä mitä suomalaiset ,pienestä viasta
laitetaan vahinko kiertämään .
[/QUOTE]

Noh kyllä olen itse huomannut ainakin, että enempi vähempi jotain vikoja kun käytettyjä ostaa Suomessakin. Melkeinpä aina löytyy se jokin syy miksi sitä autoa on vaihdettu. Näin ainakin itsellä ja tuttavalla ollut melkein jokaisen käytetyn auton kanssa. Aina löytyy jotain korjattavaa, autot toki +10v vanhoja.

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen
Tuohan sitten pätee kaikkiin. Kun tulee vikaa, ei korjata vaan laitetaan kiertoon. Tosin ei tuokaan aina kannata.

Ylös Bottom