huolto hintoja näkyville

erkkimerkki

Jäsen
Vs: huolto hintoja näkyville

mtt.h sanoi:
Rekisteröidyin foorumille jotta voin kertoa tämä ilosanoman ::)

Grand Scenic vm 06, 2,0, 90 tkm huolto+jakopää+apulaiteremmi+vesipumppu.
Oulun wetterillä 1800 euroa, aivan käsittämätöntä :'(
Itse en voi ymmärtää miten tuo voi olla mahdollista. Pelkän jakopään vaihto 1250 ja 90tkm huolto siihen päälle 550 euroa.

Autokorjaamo Nikusella sama paketti 700 euroa, joka on mielestäni kallis sekin, mutta elämä on.

Missä muut rellun omistajat ovat huollattaneet Oulun seudulla? Itse varasin ajan tuosta jälkimmäisestä.
Aika huikea "Lapin lisä" tosiaan tuossa tarjouksessa. Täällä Helsingissä on ME-Autolla joku remmivaihtokampanja käynnissä ja kotiin kannetun mainoksen mukaan remmi vaihtuu hintaan 399 e (Scenic 16V). Saman lapun mukaan vesipumppu hoituu hintaan 159 e ja apulaitehihnan vaihto 59 e. Halppaa ku saippua ;D

mtt.h

Nuorempi jäsen

joker-1979 sanoi:
Voi herregud!! :eek: :eek:
Siinä se ensi reaktio on tiivistettynä, eihän tuossa oikeasti mitään järkeä ole.

Melkein noin 15% 2006 vuoden mallin auton hinnasta joutuu pulittamaan mikäli meinaa "merkki" liikkeessä huollattaa.
Aivan päätöntä.

mtt.h

Nuorempi jäsen

erkkimerkki sanoi:
Aika huikea "Lapin lisä" tosiaan tuossa tarjouksessa. Täällä Helsingissä on ME-Autolla joku remmivaihtokampanja käynnissä ja kotiin kannetun mainoksen mukaan remmi vaihtuu hintaan 399 e (Scenic 16V). Saman lapun mukaan vesipumppu hoituu hintaan 159 e ja apulaitehihnan vaihto 59 e. Halppaa ku saippua ;D
En tiedä mikä lisä siinä hinnassa on mutta posketon kuitenkin. Tuohon Me-auton tarjoukseen nähden Nikusen hinta on vertailukelpoinen, toki ei ole "merkki" liike.

Jumo

Nuorempi jäsen

mtt.h sanoi:

Itse en voi ymmärtää miten tuo voi olla mahdollista. Pelkän jakopään vaihto 1250 ja 90tkm huolto siihen päälle 550 euroa.

Autokorjaamo Nikusella sama paketti 700 euroa, joka on mielestäni kallis sekin, mutta elämä on.

Missä muut rellun omistajat ovat huollattaneet Oulun seudulla? Itse varasin ajan tuosta jälkimmäisestä.
kas kas, W-"korjaamo" iskee jälleen...

Theros

Aktiivinen jäsen

Tampereella Käyttöautossa 2.0T Laguna 2, vm 2006. 676 € (sisältää kaikki jakopään osat + vesipumpun + apulaitehihnan)

MKRS

Jäsen

mtt.h sanoi:

Mulla on tässä vieressä eilen Lohjanportin Autolta putkahtanut mainos jossa on kolme kuponkia: Scenic & Megane 16v jakohihnan vaihto 409€, vesipumpun vaihto 159€ ja apulaitehihnan vaihto 69€.

mtt.h

Nuorempi jäsen

MKRS sanoi:
Mulla on tässä vieressä eilen Lohjanportin Autolta putkahtanut mainos jossa on kolme kuponkia: Scenic & Megane 16v jakohihnan vaihto 409€, vesipumpun vaihto 159€ ja apulaitehihnan vaihto 69€.
Yllättäen tänään sama tarjous putkahti myös minun laatikkoon, Oulun Wetteriltä.

Silti ei mielestäni mitään järkeä.
637€ Nuo tarjoushuollot sekä päälle 90tkm huolto 550 euroa eli yht. 1187€.
Aivan ryöstökalastusta.

Tai kallistahan se on jos ei rahhoo ole, tuumasi romaanimies kun hevosta kauppas. ;D

jansel

Jäsen

ME-auto tarjosi 50 euron lahjakortin käytettäväksi mihin tahansa huoltoon palkkioksi rellun koeajosta.

lansion

Jäsen

Vaasan Wetterillä alkuvuodesta perusvuosihuolto 230e (Megane II 1,6).

Raidetangon sisäpäät olivat väljät ja tarjosivat Wetterillä vaihtoa 400-500 euron pintaan. Vaasan Autopaikka vaihtoi raidetangot ja teki nelipyöräsuuntauksen hintaan 250e.

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen
Vs: huolto hintoja näkyville PIRKANMAA VESILAHTI RAIKON KORJAAMO

Juu kiva on lueskella ,että on vikaa siinä ja vikaa siinä tässä ja tossa. ja kaikki maksaa sen ja sen.

Tälläviikolla "huollatin" Työkaluni Trafic 2.5 -06 kilometrimäärällä 248ooo,johon taas vaihdettiin,niin kuin kerran vuodessa ennen katsastusta:

- Öljyt+suodattimet+ilmansuodatin+raitisilmasuodatin
- Apulaitehihna+kiristimet (jotka ovat muuten muovia)
- Jakopäänhihna+rullat+kiristimet
- Sumuvalo (Oikein Valeo, koska "motonet" Deposta menee vesi sisään ja ruostuu...
- Alapallonivelet 2 kpl
- Aksiaalinivel 1kpl
- Etuiskarit 2 kpl
+ sitten muita pieniä erinäisiä vaihtoja, osat tulivat heiltä+ työ n.10 tuntia. Ohjeeksi annoin,että auton pitää mennä läpi katsatuksesta. Hintaa tuli 1280e, se ei ole paljon 68 tkm matkasta=)

Paikkana oli Raikon Korjaamo Vesilahdesta, numero löytyy numerotiedustelusta.Kaikki muutkin omat Rellut(9kpl) +tuttujenkin Rellut ovat siellä käyneet huollossa aina tarpeen tullen,joten Voin Suositella paikkaa.

Artificial

Helsinki

Grand Scenic -04, 2.0 16v, 180 tkm huolto, jakopää ja alapallon vaihto

Työt:
- 180 tkm huolto 178 €
- Jakohihna huolto 291 €
- alapallonivelen vaihto 90 €

Osat:
- Öljy, Castrol 5W-40, 12 €/litra, laitettu 4,8 litraa
- öljynsuodatin 13 €
- öljypropuntiiviste 3 €
- ilmansuodatin 16,55 €
- sisäilmasuodatin 42,90 €
- sytytystulppa 9€/kpl
- vesipumppu Graf 58 €
- jakopäähihnasarja 148 e
- alapallonivivel 26,50 €
- alapallonivelen pultti 4€
- pakkasneste 7€/litra, laitettu 4 litraa
- poltin 21 W 3€

Yhteensä: työt 559€, osat 436,55€, kaikki yhteensä 995,55 €

Ylimääräisenä vaihdetaan vielä veloiteuksetta rikki oleva vvt-pyörän solenoidi kunhan saavat sen hommattua Bilian kautta, hinta-arvio osalle vähän yli 100€.

"Kaupanpäälle" sain vielä ulkopesun käsin, 2 kuppia kahvia ja kaksi Marie-keksiä + hyvää ja ystävällistä palvelua.

Paikka: Viikin Autohuolto, Hernepellonkuja 15 D, Helsinki

keijokos

Aktiivinen jäsen

Miisähän lienee edullinen paikka scenicin 1,6 vvt pyörän vaihtoon tampere-seinäjoki-jyväskylä linjalla

welemu

Nuorempi jäsen

-pakoventtiili
-ylätiivistesarja
-jakopää.ohjaus ratas
-jakopääsarja
-vesipumppu
-sytytystulpat
-venttiilisäätöpalat
-pulsat
-taakse tuki tanko
-hitsausta5h

1100e vähän vajaa....scenic 98 2,0rt auton arvo 2 kertaistui...vielä pitäs jarrupalat vaihta ja tapella puhaltimen kanssa kun ei ikkunoille puhalla vaan on juminut yhteen asentoon,itse olen 3 kertaa katsonut mutta en ole tullut sen viisaammaksi minne se vaijeri menee koetaulusta.

skara

Aktiivinen jäsen

Voi hyvät ihmiset sentään, miten teillä ihmisillä on varaa tuollaisiin huoltohintoihin. Minä ja kakarat jouduttas syömään matoja jos tulis yksikään tuollainen huolto autoon. Talvella ei sais ees niitä. Oikein pelottaa, koska itsekin lopulta joutuu ostamaan teknologiaihmeen, johon kaikki maksaa hunajaa, toistaiseksi olen turvassa.

Renault 19 1.8i, maksoi 170 egetsua, huollan itse kaiken, ja kolmisen vuoden aikana ei kyseinen laite vielä ole tullut tonnia maksamaan.

Artificial

Helsinki

jansel sanoi:
ME-auto tarjosi 50 euron lahjakortin käytettäväksi mihin tahansa huoltoon palkkioksi rellun koeajosta.
No nyt on Bilia ryhtynyt harrastamaan jo suorapuhelinmyyntiäkin!!! Minulle soitettiin illalla kotiin ja tarjottiin 180 tkm huoltoa puhelimitse. Mistä v.....sta ne tietää että nyt on mittarissa sen ja sen verran juuri nyt ja juuri minun autossani. Katsastusasematko noita matkamittaritietoja jakelee eteenpäin? En keksi muutakaan. Vai olettaako ne että keskimäärin autoilla ajetaan 30 tkm/vuosi?

Totesin "puhelinmyyjälle" että nou thänks, homma hoidettu jo muualla, kun nuo teidän hinnat on aivan käsittämättömät. Myyjän vastaus oli tylysti että ei pidä enää paikkaansa, meillä on hyviä tarjouksia, näitä "nice price" hinnoiteltuja huoltoja. Niin varmaan, kauniit on hinnat, jakohihnasarja ja vesipumppu olisi ollut siellä Sceniciin melkein 900 euroa, maksoin juuri noista vähän yli 500 euroa toisaalla.

No tulipahan tämäkin koettua!

jansel

Jäsen

Käytin Autotaidossa Vantaalla 90tkm huollossa. Hinta 170 euroa, ilman jakopääremppoja. ME-auto tarjosi samaa huoltoa 400 euron hintaan. Pikkaisen eroa hinnoissa. Siinä ei tuo 50 euron lahjakortti merkkaa kyllä vielä mitään. Auto edelleen meksu 1.6 16V. Sain myös tarjouksen aika isosta ja kalliista alpallot, jarrut jne rempasta joka onkin sitten tehtävä ennen seuraavaa katsastusta, yritin pyytää myös Autoserviasta tarjousta mutteivat suostuneet vastaamaan puhelimeen.

erkkimerkki

Jäsen

Renkaiden tasapainoitus T1 Merkkihuollossa Kaivokselassa 39 e, Euromasterin ja Vianorin tarjoukset vastaavasta toimenpiteestä 90 ja 80 e.

HiTec

Eipä turhia höttyillä :)

jansel sanoi:
Käytin Autotaidossa Vantaalla 90tkm huollossa.
Suosittelen lämpimästi! Hemmo hoitaa hommansa laadukkaasti ja todella kilpailukykyiseen hintaan. Ja jos homma menee hankalaksi, viereisestä luukusta löytyy yhtä mahtavaa palvelua tarjoava konepaja :)

jansel

Jäsen

jansel sanoi:

Onkos kellään heittää mitään vinkkiä huoltotoimenpiteestä joka maksaisi ME-autossa 50 euroa? Meksuun -03

Ylös Bottom