huolto hintoja näkyville

2

25071997

Vieras
Vs: huolto hintoja näkyville

Niin tuo tarjous on ihan edullinen... varsinkin merkkiliikeen tarjoukseksi.
Itsekin sen huomasin netistä vasta kun olin vaimon kauppakassin käyttänyt AD:llä.
Siellä Megane II 1.6 jakopääremppa maksoi lähes saman verran.

ripa

Jäsen

25071997 sanoi:
Grand Scenic 2.0 T vm. 2005 jakopää
- Bilia 870 e (80 tkm huolto + 380 e)
- ME auto (hinnat sis. 10% max 300 e tutustumisedun) ensin puhelimessa edullisempi kuin Bilia mutta kun pyysi tarjouksen kirjallisesti niin hinta pomppasi. Tarkkaa hintaa en voi sanoa koska tarjous sisälsi myös 80 tkm huollon. Hinta kokonaisuudessaan oli kuitenkin ensin puh 900 e, max 1000 e... kirjallisesti 1200 e ???
- huolto+ 780 e
- Autosalpa ~800 e (vaikka tarjouksessa luvataan että kaikki bensiinimallit 450 e) :eek:
- AD ilmoitti etteivät ala edes tekemään kun on niin iso homma
No nyt auto on toista päivää Biliassa... illalla menin hakemaan mutta jotain oli vissiin jääny vähän löysälle kun nesteet on pohjapanssarissa ja asfaltilla auton alla :eek:

Huollatin autoni kuten sanottu MEAutossa toissa viikolla. Kuinka ollakaan seuraavalla viikolla postiluukusta kolahti tarjous, -30% määräaikaishuollon loppusummasta. Asia oli varmasti liikkeen tiedossa, mutta eipä sitä minulle kerrottu. Maksoin normaalihinnan. Otin jälkeenpäin liikkeeseen yhteyttä, ja kysyin, vieläkö asian voisi hyvittää jotenkin. Eivät ole vaivautuneet vastaamaan. :(

2

25071997

Vieras
Tämä ehkä vain "väntää puukkoa haavassa" mutta...

se tarjous -30% tai max. 300 e oli voimassa jo silloin pari viikkoa sitten. Asiakaan olisi vain pitänyt tilatessa osata mainita se tarjouskoodi (MESYKSY09). Eli ihan varmasti tiesivät tarjouksesta. Itsekin (ja vaimo myös) saimme kirjeen kotiin mutta tarjous oli netissä jo aikaisemmin.

Itse asioin ME auto:n huollossa kaksi kertaa... sen ensimmäisen ja viimeisen 8) Sen verran ottaa pattiin se että huoltohinta nousee laskutavasta riippuen 25-40 % kun pyydät kustannusarvion kirjallisena.

HiTec

Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Tämä ehkä vain "väntää puukkoa haavassa" mutta...

25071997 sanoi:
Itse asioin ME auto:n huollossa kaksi kertaa... sen ensimmäisen ja viimeisen 8)
Meillä näissä tapauksissa yleensä tulee vielä yksi kerta enemmän: eka, ainoa ja vika ;D

ripa

Jäsen

ripa sanoi:
25071997 sanoi:
Grand Scenic 2.0 T vm. 2005 jakopää
- Bilia 870 e (80 tkm huolto + 380 e)
- ME auto (hinnat sis. 10% max 300 e tutustumisedun) ensin puhelimessa edullisempi kuin Bilia mutta kun pyysi tarjouksen kirjallisesti niin hinta pomppasi. Tarkkaa hintaa en voi sanoa koska tarjous sisälsi myös 80 tkm huollon. Hinta kokonaisuudessaan oli kuitenkin ensin puh 900 e, max 1000 e... kirjallisesti 1200 e ???
- huolto+ 780 e
- Autosalpa ~800 e (vaikka tarjouksessa luvataan että kaikki bensiinimallit 450 e) :eek:
- AD ilmoitti etteivät ala edes tekemään kun on niin iso homma
No nyt auto on toista päivää Biliassa... illalla menin hakemaan mutta jotain oli vissiin jääny vähän löysälle kun nesteet on pohjapanssarissa ja asfaltilla auton alla :eek:

Huollatin autoni kuten sanottu MEAutossa toissa viikolla. Kuinka ollakaan seuraavalla viikolla postiluukusta kolahti tarjous, -30% määräaikaishuollon loppusummasta. Asia oli varmasti liikkeen tiedossa, mutta eipä sitä minulle kerrottu. Maksoin normaalihinnan. Otin jälkeenpäin liikkeeseen yhteyttä, ja kysyin, vieläkö asian voisi hyvittää jotenkin. Eivät ole vaivautuneet vastaamaan. :( Onneksi on varaa valita, missä asioi!
Nyt tuli vastaus. "Jälkikäteen ei hyvitetä." Kampanja-aikana tehty huolto, mutta asiakas ei tiedä tai osaa mainita tarjouksesta, ja tarjous jää käyttämättä. Ja asiakas kärsii. Ei ole liikkeenjohdollisesi kovin viisasta politiikkaa. Olen käynyt kuolaamassa uutta Meganea MEautossa, ja hankkinut Clioonkin lisävarusteita, mutta nyt asiakassuhde taitaa katketa, ja autorahat jatkossa liikkeeltä saamatta. Puhumattakaan huolloista yms. Ehkä 70 euroa oli heille näinä vaikeina aikoina liian suuri summa. ;D

HiTec

Eipä turhia höttyillä :)

ripa sanoi:
Nyt tuli vastaus. "Jälkikäteen ei hyvitetä." Kampanja-aikana tehty huolto, mutta asiakas ei tiedä tai osaa mainita tarjouksesta, ja tarjous jää käyttämättä. Ja asiakas kärsii. Ei ole liikkeenjohdollisesi kovin viisasta politiikkaa. Olen käynyt kuolaamassa uutta Meganea MEautossa, ja hankkinut Clioonkin lisävarusteita, mutta nyt asiakassuhde taitaa katketa, ja autorahat jatkossa liikkeeltä saamatta. Puhumattakaan huolloista yms. Ehkä 70 euroa oli heille näinä vaikeina aikoina liian suuri summa. ;D
Vähän tulee väistämättä mieleen ajatus helmistä sioille. Nyt ME-Auto on saanut valikoimiinsa oikeasti hyvän merkki-edustuksen ja heti (?) aloitetaan jo painamalla asiakaspalvelu niin syvälle ettei tosikaan. Ei todellakaan vakuuta Rellun myynnin haaveillusta kasvu-uralle saattamisesta :(

MKRS

Jäsen

Megane 2.0T Sport, 2005

Jakohihnasarja, vesipumppu, moniurahihna, jäähdytinnesteet ja tulpat töineen n. 780€, Vantaan Autokorjaamo.

jalkkis

Jäsen

HiTec sanoi:
jalkkis sanoi:
Megane II 1,6 Break 2005 väli-/vuosihuolto 173e sis työt, tarvikkeet ja ekstrana 3l tuulilasinpesunestettä. Autotaito Vantaalla.
Sama merkkiliikkessä 129e!!!
Josta siitäkin oli kyllä jo tietoa tässä topicissa, hiukka aiemmassa viestissäni kun tuon 129;- tarjouksen käytin minäkin hyödykseni. Sinällään kyllä ihan mukava mesta tuo Autotaito kun Megun alapallon siellä tänä syksynä vaihdatin 8)
Piilian konttorit kun eivät sijaitse kävelymatkan päässä niinkuin Autotaito. Eli käytännössä kulkemiseen olisi pitänyt varata 2-3h enemmän aikaa tai käyttää kumijalkaa tai ottaa vuokra-auto. Ei kiitos. Toisekseen mulla oli pari lisätarkistusta (ohjauslaitteisiin ja pakoputkeen), josta Autotaito ei veloittanut mitään. Piiliassa tuskin olisin päässyt niin halvalla.

jalkkis

Jäsen

ripa sanoi:
En minäkään olisi hyvittänyt jälkeenpäin antamalla rahaa takaisin, jos em. liikettä pyörittäisin. Ethän saa ruokakaupastakaan Plussa tms. tarjouksia jälkeenpäin, jos et ole muistanut näyttää korttiasi ostosten yhteydessä tarjouksen voimassaoloaikana.

Toi tarjoushan voi olla maahantuojaltakin lähtöisin, mene ja tiedä (maahantuoja maksaa erotuksen).

No, mulla olisi voinut olla sen verran pelisilmää, että olisin antanut esim. muutaman kympin lahjakortin seuraavaan huoltoon.

bluelite

Nuorempi jäsen

Laguna -1998 break 2.0RT farmari ilmastoitu malli, sekä koppana se jossa sumuvalot pitkulaista, ei pyöreätä mallia.

Käyttöauto seinäjoki:

- Lämppärin moottori ilman asennusta: 450€

deore

Jäsen

Laguna II alapallonivelien vaihto vas+oik, osat ja työ yhteensä 235e. Autotaito

kurkimies

Aktiivinen jäsen

Laguna -1996 break/farmari 2.0l RT.
Katsastuksen uusintanäyttöä varten pakoputken välivaimentaja (88e),
pakokaasutesti ja vaihtotyö tekivät yhteensä 134 euroa.
Jokioisilla Kartano korjaamo.

kmarkkuvv

Jäsen

Merkkihuolto jyväskylässä (Hämeenauto)
Laguna II 1,6 hihnanvaihto, sis pumpun, 499€

M Arkku

Rippe

Nuorempi jäsen

Clio II:een (1,6 16V) jakopää + vesipumppu + litkut + vaihteistoöljyn vaihto + moottoriöljyn vaihto oli Auto-Avirolissa Vantaalla noin 650 e.

clio

Jäsen

Twingo II 2008 ensimmäinen vuosihuolto, Auto Ilves Hämeenlinna. Kilometrejä n. 9600. Eihän tohon ny kuulunu kun moottoriöljyn ja suodattimen vaihto ja jotain tarkistuksia. Öljynsuodatin oli itellä Clion peruja joka vähä pudotti hintaa mutta olin ilosesti yllättyny hinnasta joka oli 133,20€.

Stinga

Nuorempi jäsen

Ostin uuden Megane Sport Tourer 1.4T, johon tarjottiin Renault Huoltosopimusta hintaan 372€/v (15000km/v). Sopimuskausi 3 vuotta. Sopimus sisältää huolto-ohjelman mukaiset määräaikaishuollot lisätöineen ja suosituksineen sekä normaalista kulumisesta aiheutuvat seuraavien osien vaihdot huoltojen yhteydessä: sulakkeet, öljyjen lisäykset, jarrulevyt, lasinpyyhkimien sulat. Polttimoiden vaihdot myös huoltojen välillä. Kolmen vuoden sopimuksen hinta yhteensä 1116€, jonka ajalle osuu vain yksi määräaikaishuolto. Sekin vain ns. 'pikkuhuolto'.
Hinta oli mielestäni aivan kohtuuton uudelle autolle (4v takuu) yhdestä huollosta, joten en tehnyt sopimusta.
Onko muilla kokemuksia Renault Huoltosopimuksesta? Oletteko saaneet vastinetta maksamallenne hinnalle?

MKRS

Jäsen

ReinoSport Meganeen uudet levyt ja palat joka nurkkaan sekä vuosihuolto. 1285€.. ihanan hintaiset jarruosat. :D

Biliaa siis kävin kerrankin sponssaamassa.

sininen

Jäsen

MKRS sanoi:
ReinoSport Meganeen uudet levyt ja palat joka nurkkaan sekä vuosihuolto. 1285€.. ihanan hintaiset jarruosat. :D

Biliaa siis kävin kerrankin sponssaamassa.
Juu hyvän hintaiset on "isot jarrut" merkistä riippumatta!

mtt.h

Nuorempi jäsen

Rekisteröidyin foorumille jotta voin kertoa tämä ilosanoman ::)

Grand Scenic vm 06, 2,0, 90 tkm huolto+jakopää+apulaiteremmi+vesipumppu.
Oulun wetterillä 1800 euroa, aivan käsittämätöntä :'(
Itse en voi ymmärtää miten tuo voi olla mahdollista. Pelkän jakopään vaihto 1250 ja 90tkm huolto siihen päälle 550 euroa.

Autokorjaamo Nikusella sama paketti 700 euroa, joka on mielestäni kallis sekin, mutta elämä on.

Missä muut rellun omistajat ovat huollattaneet Oulun seudulla? Itse varasin ajan tuosta jälkimmäisestä.

Ylös Bottom