Vaihdatin vas. sis. vetoakselin suojakumin. Megane 1.6-16v man.
Yksi korjaamo kertoi hinnaksi 151€ sis. osan 41€(ei omia osia) + työn110€. öljy maksaa lisää.
Toinen ilmoitti tunti työtä 68€ + vaihteisto öljyä 10/l.
Osan sain ostaa halutessani itse, ostinkin (bilia 24€).
hinnaksi tuli 109€.
-työ 68€
-pientarvikelisä 3€
-öljy 2l a´19€=38€
-oma osa 24€ jolloin kokonaiskustannukset = 133€
Rutisin hiukan öljyn hinnasta kun oli tuplaantunut, mutta sen se kuulemma maksaa?
Tyydyin hintaan koska olin laskenut mielessäni sen tekevän noin max 100€.
Hassua miten sitä nielee mukisematta epämääräiset/ylimalkaiset hinnat (kymmenien eurojen heitot)
samaan aikaan kaupassa tai jonkun muun palvelun kanssa tuijottaa centtejä ja nostaa älämölön jos on centtien virhe.
Yksi korjaamo kertoi hinnaksi 151€ sis. osan 41€(ei omia osia) + työn110€. öljy maksaa lisää.
Toinen ilmoitti tunti työtä 68€ + vaihteisto öljyä 10/l.
Osan sain ostaa halutessani itse, ostinkin (bilia 24€).
hinnaksi tuli 109€.
-työ 68€
-pientarvikelisä 3€
-öljy 2l a´19€=38€
-oma osa 24€ jolloin kokonaiskustannukset = 133€
Rutisin hiukan öljyn hinnasta kun oli tuplaantunut, mutta sen se kuulemma maksaa?
Tyydyin hintaan koska olin laskenut mielessäni sen tekevän noin max 100€.
Hassua miten sitä nielee mukisematta epämääräiset/ylimalkaiset hinnat (kymmenien eurojen heitot)
samaan aikaan kaupassa tai jonkun muun palvelun kanssa tuijottaa centtejä ja nostaa älämölön jos on centtien virhe.