GScenic 2007 automaatti ilmastointi kokoajan päällä

Hallen

Nuorempi jäsen
Tuossa tälläviikolla ilmeni että ilmastoinnin tuuletin on aina päällä kun autossa virrat päällä.

Ei vaikutusta vaikka laittaa tuuletuksen minimiin tai täysille suurinpiirein saman verran puhaltaa, kylmää / kuuma toimii.

Kun ottaa virrat pois päältä niin sitten tuuletin sammuu ja ei ole vaikutusta käynnistääkö auton aamulla kylmänä tai ajon jälkeen aina puhaltaa.

Ainut on jos laittaa ns. huurteenpoiston niin silloin mielestäni puhaltaa hieman enemmän, muuten aika lailla saman verran tekee mitä tahansa.

Mitäs tuolle voisi tehdä itse ?

Moppi

Aktiivinen jäsen
Vs: GScenic 2007 automaatti ilmastointi kokoajan päällä

Odotan mielenkiinnolla vastausta tähän, sillä mulla ollut -05 mallissa samaa vikaa, välillä ei toimi puhallin lainkaan, välillä puhaltaa täysillä. Resistori on kerran vaihdettu.

Prairie

Jäsen

Moppi sanoi:
Odotan mielenkiinnolla vastausta tähän, sillä mulla ollut -05 mallissa samaa vikaa, välillä ei toimi puhallin lainkaan, välillä puhaltaa täysillä. Resistori on kerran vaihdettu.

Sama täällä, malli -11. Laite menee joskus itsekseen automaatille, eikä sitä saa millään keinolla takaisin manuaalitilaan. Joskus olen onnistunut karistamaan automaattiasetuksen kateisiin pitämällä pitkään maksimihuurteenpoistoa päällä. Ei onnistu aina. Auto- napin painelu ei vaikuta mitään. Minäkin odotan mielenkiinnolla vastauksia.

Hallen

Nuorempi jäsen

Googlasin vähän lisää, eli olisi esivastus paketti mahdollisesti rikki. Olen sen joskus jo aiemmin korjannut mutta silloin ei puhaltanut ollenkaan.

Oli silloin irronnut juotos toisesta liittimesta.

Nyt tilasin uuden:

http://www.ebay.ie/itm/Car-Control-Heater-Module-Blower-Motor-Resistor-For-Renault-Grand-Scenic-II-/132189702482?hash=item1ec71ec952:g:dykAAOSwcgNZFYZf

noin 15€ tuolta, minulla ainakin oli tuo versio, Motonetissa 60€..

Aika paljon joutuu purkamaan, mut työ ei ole vaikea.

https://www.youtube.com/watch?v=3Mq56LJHSCQ

Henri

Hallen

Nuorempi jäsen

Tämä tuli kuntoon kun vaihtoi tuon etuvastuksen.

Ylös Bottom