jaalanrenki
Nuorempi jäsen
- Viestejä
- 2
Ajelin pitkästä aikaa muijan -04 renulla. Huomasin oireen mitä aiemmin en ole havainnut.
Kun nopeus nousee yli 50km/h, alkaa inhottava pikku vibra täristää koria (ratti ei tutise).
Ensin luulin että se on alkuperäisistä kuluneista talvirenkaista johtuvaa. Niinpä vaihdettiin alle uudet Nokiat (Hakkapeliitta 5).
Siitä ei kuitenkaan ollut apua. Auton alustasta ei kuulu mitään ylimääräistä kolinaa eli mitään väljän oirettakaan ei tunnu olevan.
Samoin iskarit tuntuvat terveiltä (ajettu tosin jo 90tkm).
Onko ideaa mihin kannatttaa seuraavaksi tarttua javascript:void(0);
Huh
Kun nopeus nousee yli 50km/h, alkaa inhottava pikku vibra täristää koria (ratti ei tutise).
Ensin luulin että se on alkuperäisistä kuluneista talvirenkaista johtuvaa. Niinpä vaihdettiin alle uudet Nokiat (Hakkapeliitta 5).
Siitä ei kuitenkaan ollut apua. Auton alustasta ei kuulu mitään ylimääräistä kolinaa eli mitään väljän oirettakaan ei tunnu olevan.
Samoin iskarit tuntuvat terveiltä (ajettu tosin jo 90tkm).
Onko ideaa mihin kannatttaa seuraavaksi tarttua javascript:void(0);
Huh