Grand scenic 2004

Pazimus83

Nuorempi jäsen
Terve! Ostin vähän aikaa sitten grand scenic 04. Nyt lämmityslaitteen nelos nopeus sanoi työsopimuksensa irti niin, että se puski mukavat käryt ja sauhut sisälle kesken ajon :). Vika ilmeni alkuun siten, että vaihdettaessa kolmos nopeudelta neloselle se saattoi hukata kolmosen ja puhalsi vain nelosella. Ykkönen ja kakkonen toimivat moitteettomasti silloin ja toimivat yhä edelleen, kuten myös toimii kolmonenkin. Eli vain nelos nopeus on pimeänä. Onko tämäkin etuvastuksesta johtuvaa, vai kenties jotain muuta?

HiTec

Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Grand scenic 2004

Vastuksesta ainakin minä vikaselvittelyn kyllä aloittaisin... :-\

HiTec

Eipä turhia höttyillä :)

No just se :) Sijaitsee autossa muistaakseni keskikonsolin päällä, mittariston päädyssä tjsp. ja siihen pääsisi tuolta mittariston kautta käsiksi. Omaa kokemusta aiheesta ei (vielä?) ole :-[

Artificial

Helsinki

Eri esivastus automaatti/manuaali-ilmastointiin.

Mulle vaihdettiin tuo esivastus talvella -04 GS:ään ei-merkkikorjaamolla, maksoi muistaakseni 252 euroa.

Hanskalokero oli irroitettu sitä varten, ja hanskalokeron irroitus vaati puolestaan vaihdekepin ympäristön ja ilmastointisäädinpaneelin irroituksen. Tunti veloitettiin työtä.

BamsE

Nuorempi jäsen

mulla oli 2005 grand scecissä sama homma. vain sillä erotuksella et 2 nopeus ei toiminu. huollossa sanovat et on etuvastus menny mut selvisi myös et etuvastuksen johtosarja oli kärähtäny. piti sit vaihtaa etuvastus sekä sen johtosarja.

Pazimus83

Nuorempi jäsen

Kiitos vastauksista kaikille! Alan purkuhommiin ensi viikolla, niin saa tuulettimen taas pelittämään :).

Ylös Bottom