Konehuoneen neljästä sulakkeesta? Kai niitä nyt jokunen enemmän siellä kuitenkin. Siellä pitäisi olla kaksi sulaketta ABSille: nuo liitekuvassa punaisella merkityt F10 (20A) ja F17 (40A). Ja se tuulettimen sulake F15 (60A).vezzu sanoi:no nyt pyörii flekti kun kone huoneen sulakkeet irrotin ja kiinnitin uudestaan,,uus ongelma synty sit siitä rupes palaan ABS valo sekä turvavyön piippari hiljeni..ABS sulakehan on varsinaisessa sulakerasiassa ja se on ehjä oikein mittaamalla todettu,mutta jotenkin konehuoneen 4stä sulakkeesta joku vaikuttaa siihen..onko ideoita?
No hyvä että homma selkis. Tuossa mun laittamassa kuvassa on siis kaikki mahdolliset, mutta se on ihan mallista ja varustetasosta kiinni, että mikä missäkin yksilössä on käytössä. Omassa lagussa noita sulakkeita on rasiassa kiinni kaiken kaikkiaan 14 ja releitä 6 kpl.vezzu sanoi:no tämä ongelma ratkes 1 sulake väärässä paikassa joten nyt pyörii..mulla on toi sulake homma aivan erilainen..ei niin kuin tossa kuvassa en tiedä miksi,on tosiaan 3 pientä sulaketta välillä 1-9 ja toi f 10 joka oli väärässä paikassa eli flektin sulake,lisäksi on isompia sulakkeita 7 siinä ne sulakkeet mitä siellä ja puoli tusinaa relettä eli mulla tämmönen sulakehässäkkä.