Eturenkaat kuluvat sisäreunoista

Smo

Jäsen
Viestejä
56
Ostin viime syksynä käytetyn -97 Scenicin ja huomasin kesärenkaita vaihtaessa että molemmat eturenkaat
ovat kuluneet sisäreunoiltaan. Onkohan aurauskulma harituksella (eli ei aurausta vaan toiseen suuntaan) vai mikä ihme ???
 

Laguna00

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 788
Vs: Eturenkaat kuluvat sisäreunoista

Minkä kokoiset renkaat sinulla on? Jos kovin matalat/leveät niin kuluneet iskarit/jouset voi tehdä samaa ongelmaa. Tosin itsellä se tuli vastaan ford merkkisessä autossa.. Helpotti iskareiden/jousien vaihdon jälkeen tuo epätasainen kuluminen. 195/60 15 kumit alla tuolloin.
 

Smo

Jäsen
Viestejä
56
Vs: Eturenkaat kuluvat sisäreunoista

185/70 14 eli ei kovinkaan leveät mutta melko uudet renkaat..
 
Ylös Bottom