Ostin viime syksynä käytetyn -97 Scenicin ja huomasin kesärenkaita vaihtaessa että molemmat eturenkaat
ovat kuluneet sisäreunoiltaan. Onkohan aurauskulma harituksella (eli ei aurausta vaan toiseen suuntaan) vai mikä ihme ???
Minkä kokoiset renkaat sinulla on? Jos kovin matalat/leveät niin kuluneet iskarit/jouset voi tehdä samaa ongelmaa. Tosin itsellä se tuli vastaan ford merkkisessä autossa.. Helpotti iskareiden/jousien vaihdon jälkeen tuo epätasainen kuluminen. 195/60 15 kumit alla tuolloin.