rellunpippana
Aktiivinen jäsen
- Viestejä
- 1 842
Aattelin tilata uudet etuiskarit Motonetistä.Mainostavat erikseen myytävää suojakumia. Eikö ne kumit kuulu iskareihin ja kannattaako ne joka tapauksessa vaihtaa???
Aade sanoi:Niin ja muista samalla ostaa uudet kääntölaakeritkin!
rellunpippana sanoi:No eipä tarvinnnut Motonetistä tilata,