Espace IV -2005, "CHECK AUTO LIGHTS"

illuusio

Jäsen
Espace 2.0 -2005 heittää välillä tuollaisen CHECK AUTO LIGHTS ilmoituksen ja samalla pyyhkijät lopettavat toimintanasa.
Tätä toimimattomuutta saattaa kestää 5-30min, riippuen päivästä ja tähtien asennoista :)

Todella ärsyttävä ominaisuus, saattaa olla viikkoja/kuukaudenkin poissa kyseinen vika ja sitten yhtäkkiä pompsahtaa.
Ilmoitus on tullut myös silloin kun pyyhkijät eivät ole päällä.
Olen kokeillut ohjelmoida AUTO LIGHTS OFF tilaan ym, mutta ei vaikutusta.
Otin myös valoisuus/sade tunnistimelta johdon pois, mutta ei merkitystä.

Onko jollakin ollu samaa vikaa?

Kiitos.

Laguna00

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Katsohan onko akun Plus kengän päällä olevassa sulakerasiassa kaikki ehjiä ja kontaktit ok. Muistaisin omassa Grand Scenicissä tuonkin tapaisia ongelmia ilmenneen kun toinen niistä pienemmistä sulakkeista oli murtunut langan osalta katki - kokonaan mutta kontakti ei puuttunut täysin. Yhdisti suurimman osan ajasta, mutta lämpö/tärinä vaikutti vian ilmenemiseen. Ei selvinnyt kuin irroittamalla sulakkeet pois paikaltaan yks kerrallaan ja katsomalla ne tosiaan läpi.
Surkuhupaisaa tuossa oli se että se viallinen sulake oli sellainen jonka olin itse siihen vaihtanut jo aiemmin vikaa etsiessäni. Eka poistettu oli murtuneen näköinen kuorestaan. Salama kahteen kertaan vai miten se meni.

illuusio

Jäsen
Sen verran väliaikatietoja että vika on vivustossa , jää joskus jumiin.
Kädellä kun sorkin vivustoa niin silloin lähtee heti toimiin.
Testasin vielä että kun kädellä väkisin pysäyttää puuhkijät niin ne jäävät ns. lukkoon ja sama ilmoitus tulee kojetauluun, CHECK AUTO LIGHTS :)
Sitten kun tönäsee vivustosta vauhtia niin taas toimivat.
Eli ongelma on vivustossa / rasvauksessa.

Ylös Bottom