Eli siis, ohjaus tahtoo viedä autoa oikealla suoralla tiellä, jos ei pidä rattia suorassa ;D tuntuu myös että vasemmalle kääntäessä on ohjaus jonkinverran raskaampi... olisko jotain ideoita jota kannattas heti kattoa, toki tarkastan onko nivelissä väljää. rengaspaineetkin oli ihan tasaiset. ettei sitten aurauskulmat pielessä tms.?