Clio IV 2014 tce 90 valojen sähkövika

faalini

Nuorempi jäsen
Missä vika, kun cliossa ei toimi kaukovalot, sumuvalot, rekisterikilven valo, takavalot, mittariston kirkkauden säätö eikä töötti. Eli toimivia valoja tällä hetkellä on päivävalot, lähivalot, vilkut sekä jarruvalot.

Valoviiksen eli tuon ratin vasemmalla puolella olevan monitoimikatkaisijan olen jo vaihtanut, mutta ei muuttanut tilannetta mitenkään. Onko jollain tietoa/kokemusta kannattaako vaihtaa esim tuota BCM boksia ja tarvitseeko se ohjelmoinnin tuolle kyseiselle autolle? Vai kannattaako vaan viedä johonkin korjaamolle tutkittavaksi?

otto

tipan tuntija + R 19
akulta lähtee erilaisia karvoja, moottorin maadoitus, releboxeja ja liittimiä konehuoneessa, käy ne enstee läpi. ja can väylä on pelissä? ihan ihmeellisiä johto/liitin ongelmia ottaa ja tulee!

Viimeksi muokattu:

faalini

Nuorempi jäsen
akulta lähtee erilaisia karvoja, moottorin maadoitus, releboxeja ja liittimiä konehuoneessa, käy ne enstee läpi.

Pitää noi piuhat käydä vielä yleismittarilla läpi. Kaikki sulakkeet moottoritilasta ja matkustamosta olen katsonut ja releet olen kokeillut vaihtaa, mutta ne ei ole vaikuttanut mitenkään. Liittimet olen avannut ja puhdistanut ja kontaktispraytä suihkuttanut, mutta sekään ei ole tuottanut mitään muutoksia.

Jännin tuossa on tuo, että takavalot ei toimi, mutta jarruvalot toimii. Ne on kuitenkin samassa polttimossa...

faalini

Nuorempi jäsen
Noniin, jos tulee vastaavaa vikaa jollekkin muulle niin matkustamon tilan sulakerasiasta 25A sulakkeen vaihto auttaa. Oli ehjän näköinen, mutta silti rikki.

Ylös Bottom