Clio II ajovalojen korkeudensäätö säätelee itsekseen

Corni

Nuorempi jäsen
Hei,

Mikähän mahtaa olla vialla, kun oikeanpuolen ajovalo säätelee korkeuttaan itsekseen? Olen liittimet käynyt läpi ja avannut sisällä olevan säätimenkin, enkä sieltä mitään kosketushäikkää löytänyt. No nyt on liitin irroitettu sisällä olevasta säätöyksiköstä, niin valot pysyy ylä-asennossa. Olishan tuo mukava korjata, mutta miten?

Kiitoksia vastauksista

jumary

Nuorempi jäsen
Vs: Clio II ajovalojen korkeudensäätö säätelee itsekseen

Hei,

Sama vika Traficissa. Olen vaihtanut valojen säätörullan, mutta ei auttanut asiaa. Tietääkö kuka mistä johtuu että valot säätyvät itsekseen siten että vaihtavat asentoa 0 ja 1 välillä sekä 1 j 2, mutta pysyvät asennoissa 3 ja 4.

t.j-m

Tuomas

Nuorempi jäsen

Mulla teki Meganessa ihan samaa, kunnes ne jämähti lopullisesti paikoilleen, onneksi ehtisin juuri ennen katsastaa. :) Mitä mahtaa korjaus maksaa vai pystyykö tuohon itse?

skinners

Nuorempi jäsen

Sama vika mun Cliossa, 1.2 -00. Tietääkö joku mistä johtuu?

Kaimann

Jäsen

Kallistuksenvakaajiin pitäs olla liitettynä jotkin potikat joiden mukaan sitten säätelee valoja. Miksi sitten toista valoa vain heiluttelee menee kait ranskalaisuuden piikkiin :D

kimbe

Tunnettu jäsen

Kaimann sanoi:
Kallistuksenvakaajiin pitäs olla liitettynä jotkin potikat joiden mukaan sitten säätelee valoja. Miksi sitten toista valoa vain heiluttelee menee kait ranskalaisuuden piikkiin :D

Tässä kaiketi oli manuaalisäätöinen peli kyseessä, joten kuski hoitaa sitä potikan virkaa...

Kaimann

Jäsen

kimbe sanoi:
Kaimann sanoi:

Tässä kaiketi oli manuaalisäätöinen peli kyseessä, joten kuski hoitaa sitä potikan virkaa...
Jaa, se oli taas se luetun ymmärtäminen ;D
Olisko sitten jostain johto nirhaantunu, tai säätömoottorissa vikaa.

jaho

Aktiivinen jäsen

Säätömoottorissa kosteutta niin se ei tunnista paikkaansa. Kyseistä ongelmaa on aika monella automerkillä.

anssi353

Nuorempi jäsen

jaho sanoi:
Säätömoottorissa kosteutta niin se ei tunnista paikkaansa. Kyseistä ongelmaa on aika monella automerkillä.
vähän myöhästä informaatiota, mutta eilen laitoin uuden säätömoottorin kiinni niin tekee ykkös asennolla samaa, joten ei välttämättä kosteudesta ole kiinni

r-e

Nuorempi jäsen

Jatketaan samaan keskusteluun.

Clio2:n ajovalojen korkeudensäätö toimii vain osittain. Eli kaikki asennot ei toimi. Etsiäkö vikaa säätörullasta vai valojen päästä?

Ylös Bottom