En aikaisemmin perustanut mitenkään erityisemmin Ranskalaisista autoista, mutta niin sitä tuli vaan "sorruttua". Heinäkuussa "autonvaihtobuumin" ollessa kuumimmillaan yhdestä Kuopiolaisesta autoliikkeestä tuli vastaan vuoden 2000 Clio 1,2 koneella (58hp) ja autolla oli silloin ajettu 188tkm. Itse olen nyt ajanut autolla noin 5000km, ja auto on kyllä pelittänyt yllättävän hyvin pienistä vastoinkäymisistä huolimatta. Vähän tuo 1,2 litrainen kone on nuhapumpun oloinen, mutta kyllä tuo liikahtaa sen, minkä tarvitsee.. 
Vaikka auto on 3-ovista mallia, niin yllättävän hyvin autoon saa lastattua tavaraa kyytiin kun takapenkit kääntää tasaiseksi, ja muutenkin penkit on yllättävän hyvät. Entiset omistajat ovat ymmärtäneet pitää huoltokirjaa, sillä aukkoja ei ole, ja itse yllätyin tuosta, kun muutenkin auto on yllättävän siistissä kunnossa.

Vaikka auto on 3-ovista mallia, niin yllättävän hyvin autoon saa lastattua tavaraa kyytiin kun takapenkit kääntää tasaiseksi, ja muutenkin penkit on yllättävän hyvät. Entiset omistajat ovat ymmärtäneet pitää huoltokirjaa, sillä aukkoja ei ole, ja itse yllätyin tuosta, kun muutenkin auto on yllättävän siistissä kunnossa.